  • 41. Data: 2008-01-23 10:16:06
    Temat: Re: czy ten windows jest legalny
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > Primo: aktywować.
    > Secundo: fanaberie mikrosyfa nie stanowią w Polsce prawa.

    Może i nie stanowią prawa, ale te 'fanaberie' w dużej części są
    w Polsce prawnie chronione.

  • 42. Data: 2008-01-23 14:58:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek pisze:

    > Nie napisałem, że licencja ma moc ustawy. Obawiam się, że Otchłań w
    > którą ostatnimi czasy coraz częściej spoglądasz zaczyna już zerkać i na
    > Ciebie ;P Zaczynasz czytać zdania, których nie napisano ;)

    Raczej sam nie rozumiesz, co piszesz. O legalności tego czy innego czynu
    czy przedmiotu mówią ustawy.

    Ty twierdzisz, że ostateczną wyrocznią jest umowa cywilna zwana
    popularnie licencją.

    CBDO

  • 43. Data: 2008-01-23 16:05:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Raczej sam nie rozumiesz, co piszesz. O legalności tego czy innego czynu
    > czy przedmiotu mówią ustawy.

    System Windows jest własnością udziałowców firmy Microsoft i o tym czy
    ten system jest legalny czy nie, niech się martwi Sąd w Seatle. My tu
    rozważamy pytanie autora wątku związane z kupnem na licytacji *pakietu*
    zawierającego *kopię* tego oprogramowania oraz *Umowę Licencyjną* a potem
    jego zgodne z prawem używanie a nie opisujemy Wszechświat Andrzeja
    Lawy...

    > Ty twierdzisz, że ostateczną wyrocznią jest umowa cywilna zwana
    > popularnie licencją.

    A gdzieś Ty to znowu wyczytał?

    j.

  • 44. Data: 2008-01-23 16:07:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik januszek napisał:
    > System Windows jest własnością udziałowców firmy Microsoft i o tym czy
    > ten system jest legalny czy nie, niech się martwi Sąd w Seatle.

    Ciekawe, nie wiedziałem, że żyjąc w Polsce podlegam amerykańskiemu sądowi.

    człek się całe życie uczy.

    ubawiony
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 45. Data: 2008-01-23 17:13:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek pisze:

    > System Windows jest własnością udziałowców firmy Microsoft i o tym czy
    > ten system jest legalny czy nie, niech się martwi Sąd w Seatle. My tu

    Sąd w Seattle nie ma jurysdykcji w Polsce.

    > rozważamy pytanie autora wątku związane z kupnem na licytacji *pakietu*
    > zawierającego *kopię* tego oprogramowania oraz *Umowę Licencyjną* a potem

    Kopia jest legalna. A umowę można przeznaczyć na makulaturę - nie jest
    potrzebna do legalności.

    > jego zgodne z prawem używanie a nie opisujemy Wszechświat Andrzeja
    > Lawy...

    Słuchaj, dzieciaku - póki co to ty narzucasz innym swoje urojenia: że
    rzekomo umowa cywilna ma moc ustawy karnej, że sąd w Seattle ma
    jurysdykcję w Polsce...

    > A gdzieś Ty to znowu wyczytał?

    Tam, gdzie to napisałeś.

  • 46. Data: 2008-01-23 17:48:11
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Arek wrote:

    > Ciekawe, nie wiedziałem, że żyjąc w Polsce podlegam amerykańskiemu sądowi.
    >
    > człek się całe życie uczy.

    Następny co czytać nie umie :).

    p. m.

  • 47. Data: 2008-01-23 18:09:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Sąd w Seattle nie ma jurysdykcji w Polsce.

    Może i nie. Gdyby jednak Sąd w Seatle zdelegalizował Windows to też
    bysmy to w Polsce zauważyli. Doświadczalnie.

    > Kopia jest legalna. A umowę można przeznaczyć na makulaturę - nie jest
    > potrzebna do legalności.

    Nie wiesz czy kopia jest legalna czy nie bo nie mozesz wykluczyć, że
    jest to jakaś podróbka made in Antypody... Co oznacza, że byłby to
    legalny zakup i nic po nad to. Używanie - w tym mieści się także i
    update to już zupełnie inna kwestia bo pewnie w swoim zacietrzeźwieniu
    nie zwróciłeś uwagi na to, że ja skupiłem się na odpowiedzi o
    "pełnowartościowość" produktu.

    > Słuchaj, dzieciaku - póki co to ty narzucasz innym swoje urojenia: że
    > rzekomo umowa cywilna ma moc ustawy karnej, że sąd w Seattle ma
    > jurysdykcję w Polsce...

    Ależ - esencjo inteligencji prawniczej - to Ty takie bzdury napisałeś
    bo mnie by to do głowy nawet nie przyszło ;)

    > Tam, gdzie to napisałeś.

    W realnym świecie niczego takiego nie napisałem. Za Wszechświat Andrzeja
    Lawy odpowiedzialności brać nie mogę.

    j.

  • 48. Data: 2008-01-23 20:26:03
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Arek <a...@e...net> napisal:
    > Ciekawe, nie wiedziałem, że żyjąc w Polsce podlegam amerykańskiemu sądowi.
    > człek się całe życie uczy.

    Jakby ci tu powiedziec, szefostwu 'Lucznika' na poczatku lat dziewiecdziesiatych
    tez sie wydawalo, ze nie, a potem BND ich zwinelo i przekazalo Amerykanom.
    Lepiej nie wywoluj wilka z lasu, bo nagle mozesz sie obudzic w Guantanamo :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 49. Data: 2008-01-23 20:32:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 23 styczeń 2008 17:07
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fn7onl$jp6$1@news.onet.pl>):

    > Ciekawe, nie wiedziałem, że żyjąc w Polsce podlegam amerykańskiemu sądowi.

    Przecie Kaczystan to już od pewnego czasu kolejny stan USA.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 50. Data: 2008-01-23 23:50:37
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    [...]

    > O legalności tego czy innego czynu czy przedmiotu mówią ustawy.

    Nie ustawy, tylko niezawisłe sądy.