  • 1. Data: 2008-01-22 06:59:31
    Temat: eutanazja
    Od: "Pawcio" <l...@i...pl>

    Czy istnieje szansa aby w bardziej lub mniej dalekiej przyszlosci, eutanazja
    w Polsce byla zgodna z prawem?

  • 2. Data: 2008-01-22 07:03:04
    Temat: Re: eutanazja
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Pawcio napisał(a):

    > Czy istnieje szansa aby w bardziej lub mniej dalekiej przyszlosci, eutanazja
    > w Polsce byla zgodna z prawem?

    Zdefiniuj co rozumiesz poprzez "eutanazje" bo spotkalem sie z rozna tego
    pojecia interpretacja, od samobojstwa w asyscie lekarza az do
    ekstermiancji osob chorych, niedoleznych i starych...

    j.

  • 3. Data: 2008-01-22 11:36:54
    Od: "Pawcio" <l...@i...pl>

  • 4. Data: 2008-01-22 11:53:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Pawcio napisał(a):

> [...]

    No i mamy następne niejednoznaczne terminy do wyjaśnienia: "chora
    osoba", "swiadoma na umysle", "wyrazne zyczenie". Wlasnie na tym to sie
    wszystko rozmydla i prowadzi do konfliktow. Dlatego ja jestem za
    legalizacją SAL (czyli prawa do samobojstwa w asyscie lekarza) a nie za
    czyms co jest nazywane "eutanazja" czymkolwiek to jest.

    j.

  • 5. Data: 2008-01-22 12:23:55
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    januszek pisze:

    > Zdefiniuj co rozumiesz poprzez "eutanazje"

    Nie musi definiowac. Pytanie jest bardzo logiczne i odpowiedz brzmi: tak.

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 6. Data: 2008-01-22 14:18:40
    Od: "Ann" <b...@a...pl>

    > Dlatego ja jestem za
    > legalizacją SAL (czyli prawa do samobojstwa w asyscie lekarza) a nie za
    > czyms co jest nazywane "eutanazja" czymkolwiek to jest.

    A jesli chora osoba nie jest w stanie sama sie zabic?
    Wy tak powaznie? Zdajecie sobie sprawe, ze glowna przyczyna, ze osoba chora
    mysli o samobojstwie jest tak naprawde samotnosc i poczucie ciezaru i
    nieprzydatnosci? Wezcie sobie glosna sprawe chlopaka, ktory walczyl o
    mozliwosc zabicia sie. Nagle wszyscy sie nim zainteresowali. Chlopak zaczal
    pisac ksiazke i ani mysli o samobojstwie.

    Pozdrawiam
    Ann

  • 7. Data: 2008-01-22 14:25:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ann napisał(a):

    > A jesli chora osoba nie jest w stanie sama sie zabic?

    To ma pecha.

> [...]
    > mozliwosc zabicia sie. Nagle wszyscy sie nim zainteresowali. Chlopak zaczal
    > pisac ksiazke i ani mysli o samobojstwie.

    Och... A przypadkiem nie pisze manifestu o tym, ze kazdy powinien miec
    prawo do suwerennej decyzji w sprawie samobojstwa?

    j.

  • 8. Data: 2008-01-22 14:43:27
    Od: "Pawcio" <l...@i...pl>

  • 9. Data: 2008-01-22 15:12:56
    Od: Azja <s...@w...pl>

    > Nie musi definiowac. Pytanie jest bardzo logiczne i odpowiedz brzmi: tak.

    Nie napisałeś, jakiego rzędu jest ta szansa :) Niestety, nie jest to
    szansa jedna na milion. No ale Pawcio w sumie nie o to pytał...

    --
    Azja

  • 10. Data: 2008-01-22 15:13:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 22 styczeń 2008 15:43
    (autor Pawcio
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fn4ve6$5dq$1@pepin.polanet.pl>):

    Może skończysz w końcu przypisywać swoje słowa komuś innemu i nauczysz się
    obsługiwać UseNet?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl