  • Data: 2006-09-17 03:16:24
    Temat: czy musze wycofac intro ze strony?
    Od: ag<a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zlecialam wykonanie strony www,

    w pierwszej kolejnosci zostalo wykonane intro
    ( pomysl na intro moj, ich wykonanie )
    firma, ktora je wykonala przekazala mi je i za ich zgoda umiescilam intro na swoje
    domenie
    istnieje tam juz ze 3 miesiace

    w miedzyczasie przekazalam reszte materialow do wykonania strony www
    ilosc materialu zostala zaakceptowana
    i nagle uslyszalam, ze cena za wykonanie www wzrasta o 40 % i ze moge sie
    wycofac z umowy
    wycofalam sie

    oni zadaja
    zebym zdjela ze swojej domeny intro, kotre wykonali

    czy musze to zrobic?

    przyznam, ze to dla mnie problem
    zanim znajde kogos, kto mi wykona strone troche czasu minie,

    z grzecznosci poprosilam te firme o wycene intro proporcjonalnie do calosci strony
    wycenieli za drogo wg mnie, nie chce im tyle placic

    pyania sa nastepujace:
    czy musze im placic na intro ?
    czy musze wycofac intro ze strony?

    dziekuje Wam slicznie za jakas podpowiedz

    -> http://usenet.pomocprawna.info