  • 11. Data: 2007-02-28 05:53:54
    Temat: Re: czy mogę oddać do sklepu?
    Od: "Ela" <e...@p...onet.pl>

    > Żaden "normalny" sklep nie ma obowiązku przyjmowania zwrotów. Możliwość
    > odstąpienia od umowy istnieje wyłącznie w przypadku zawarcia umowy poza
    > lokalem firmy.

    Później u siebie w sklepie słyszę jak przychodzi klient, odrazu rzuca
    miesem,
    że on jest prawnikiem, adwokatem i co on mi zrobi jak nie przyjmę,
    że może oddać towar w ciągu 3/5/7/10/14 dni, tu juz różne wersje chodzą,
    a wystarczy ludzkie podejście, że sa dwa prezenty takie same, że spodziewał
    się
    czegoś innego, że żona z domu wygoniła, w takiem przypadku nie stwarzam
    raczej problemów jeżeli jest towar nienaruszony, sklep z elektroniką,
    kompami
    Pozd
    R.

  • 12. Data: 2007-02-28 14:12:08
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 28 lutego 2007 06:53
    (autor Ela
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <es35c0$1i79$1@news2.ipartners.pl>):

    > Później u siebie w sklepie słyszę jak przychodzi klient, odrazu rzuca
    > miesem,
    > że on jest prawnikiem, adwokatem i co on mi zrobi jak nie przyjmę,
    > że może oddać towar w ciągu 3/5/7/10/14 dni,

    No to dajesz mu Książkę Życzeń I Zażaleń i niech się wpisze.... :D

    --
    Jego Ponurość Tristan
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 13. Data: 2007-02-28 18:48:12
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Ela [Wed, 28 Feb 2007 06:53:54 +0100]:

    > Później u siebie w sklepie słyszę jak przychodzi klient,
    > odrazu rzuca miesem, że on jest prawnikiem, adwokatem i co
    > on mi zrobi jak nie przyjmę, że może oddać towar w ciągu
    > 3/5/7/10/14 dni, tu juz różne wersje chodzą

    To się takiemu mówi "momencik, już podaję adres sklepu na
    który wyśle pan pismo procesowe", bierze kartkę, długopis
    i zaczyna notować. Mniej więcej na tym etapie klient rzuca
    większym kawałkiem mięsa i wychodzi.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero