    From: "zygi" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy i jak w sądzie ...
    Date: Mon, 30 Jan 2006 12:58:51 +0100

    sprostować zeznanie złożone w komisariacie Policji i podpisane (z
    powiadomieniem o odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania). Na
    podstawie tego zeznania oskarżyciel publiczny wszczął postępowanie wobec
    kogoś.
    Zrobiłem to niechcący, aż się wierzyć nie chce ale tak (niechlujnie czytałem
    podpisując)
    Napisane jest tam np.:
    ze ktoś trzepał dywany przez wiele godzin w nocy i często w dzień
    a powinno być:
    trzepał dywany sporadycznie krótko w nocy oraz trzepał je często w dzień.

    Sprawa oczywiście dotyczy tych przykładowych dywanów. Następny mój błąd to
    to że na I rozprawie potwierdziłem odczytane przez wysoki sąd to moje
    zeznanie i zostało wpisane do akt jako obowiązujące.
    Jak to zrobić na sprawie aby te (tu przykładowe zdanie z dywanami) odwrócić
    i nie ponieść konsekwencji. Narazie Sąd nie zwracał na to uwagi, choć myślę
    żę to napewno zauważył. Co mi za takie ślamazarstwo grozi i jeszcze raz jak
    to zrobić aby miało to przysłowiowe "ręce i nogi"

    Dzięki