  • Data: 2004-01-24 16:01:40
    Temat: cudze materiały na własnej www
    Od: a <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Posiadam stronę www o konkternie ustalonej tematyce.
    Jest to encyklopedia informatyczna, z racji ogromnie
    rozbudowanej terminologii tej dziedziny jestem zmuszony
    do użycia definicji nie mojego autorstwa.

    I tu moje pytanie, na jakich zasadach moge to zrobić,
    czy wystarczy umieścić informację o pochodzeniu materiału
    lub nazwisko autora/link do strony www?

    Czy muszę pytać o pozwolenie autora?

    Co jeśli ktoś zapisał w stopce strony: "Prawa zastrzeżone"?

    Czy urząd patentowy może mnie oskarżyć o użycie jakiejś
    definicji?

    Może ktoś naświetlić mi odrobinę ten temat?