  • 51. Data: 2009-10-05 11:18:19
    Temat: Re: co daje meldunek?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:hacipe$kpm$2@news.interia.pl...

    > No ale fikcja ma negatywny wydźwięk.

    A to juz kwestia Twojej subiektywnej percepcji.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 52. Data: 2009-10-05 11:19:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > No tak, ale zmiana okresu zatarcia dla jakiejs grupy przestepstw wymagalaby
    > zmian w wielu ustawach naraz. A tak jest prosciej.

    No właśnie. Dlatego nie ma co krytykować.
    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 53. Data: 2009-10-05 11:19:56
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A to juz kwestia Twojej subiektywnej percepcji.

    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=fikcja

    #
    fikcja
    1. <<coś, co jest wymyślone>>
    2. <<coś, co istnieje tylko pozornie lub formalnie>>
    3. <<obraz świata przedstawionego w dziele literackim>>

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 54. Data: 2009-10-05 11:21:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > 1. <coś, co jest wymyślone>
    > 2. <coś, co istnieje tylko pozornie lub formalnie>
    > 3. <obraz świata przedstawionego w dziele literackim>

    ktore z tych znaczen ma wydzwiek negatywny?
    Dla mnie sa one neutralne albo co najwyzej ambiwaletnne.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 55. Data: 2009-10-05 11:22:27
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > No było i minęło. przeszło kwarantannę i po co notować, że miałeś
    > chorobę zakaźną? Już nie rozsiewasz zarazków i to się liczy.

    Niektore choroby daja trwala odpornosc.
    Notowanie moze byc z korzyscia dla pacjenta i oszczedzic mu niepotrzebnego
    klucia przy szczepieniach.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 56. Data: 2009-10-05 13:20:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal Jankowski wrote:

    > Dokladnie tak miala wygladac reforma/zniesienie meldunku wg projektu
    > PO. Projekt ugrzazl gdzies w komisjach, nie wiem dlaczego, bo wydawal
    > sie niekontrowersyjny (w przeciwienstwie do abonamentu rtv i
    > podobnych).

    Bo wprowadzenie go wymgało zmiał połowy innych ustaw, tam gdzie
    posługiwano sie terminem zameldowanie i zabrakło na to czasu i chetnych
    do roboty

  • 57. Data: 2009-10-05 14:03:33
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

> [...]

    > coś ala meldunek owszem, ale bez obowiązku przemeldowywania się. Znaczy
    > się, to jest moja sprawa, czy mieszkam czy nie mieszkam, po prostu mam

    Ale ja nie mówię, że meldowanie się jest słuszne, ani go (tego
    obowiązku)nie bronię :)
    Ja tylko odpowiadam, do czego może się przydać

  • 58. Data: 2009-10-05 16:31:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > Bo wprowadzenie go wymgało zmiał połowy innych ustaw, tam gdzie
    > posługiwano sie terminem zameldowanie i zabrakło na to czasu i chetnych
    > do roboty

    A co wadziło, aby stworzyć ustawę, zgodnie z którą jeśli widzimy
    gdzieś w przepisach "meldunek", to uznajemy to za "zgłoszenie pobytu"
    czy jak inaczej się ten nowy twór miał nazywać?

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2009-10-05 16:43:34
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 05-10-2009 o 18:31:48 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > A co wadziło, aby stworzyć ustawę, zgodnie z którą jeśli widzimy
    > gdzieś w przepisach "meldunek", to uznajemy to za "zgłoszenie pobytu"
    > czy jak inaczej się ten nowy twór miał nazywać?

    Któryś z Panów Posłów od specsłużb powiedział, że służby na wariant bez
    meldunku nie
    pójdą, więc ten wybieg ze zbyt dużą ilością ustaw do zmiany to pewnie
    tylko taka
    oficjalna podpórka.

    --
    Tomek

  • 60. Data: 2009-10-05 16:47:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:

> [...]
    > meldunku nie
    > pójdą, więc ten wybieg ze zbyt dużą ilością ustaw do zmiany to pewnie

    Czy chodzi o to, że służby założyły tą firmę, która jako jedyna w
    Polsce wybija dowody osobiste i z niej ciągną jakąś grubą rentę?

    Bo jakoś nie widzę innego powodu, w czym meldunek miałby być lepszy
    od prostego zgłoszenia.

    --
    Liwiusz