  • 71. Data: 2009-10-07 11:44:57
    Temat: Re: co daje meldunek?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > ktore z tych znaczen ma wydzwiek negatywny?

    no 2. bo 2. tu pasuje.

    > Dla mnie sa one neutralne albo co najwyzej ambiwaletnne.

    E tam

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 72. Data: 2009-10-07 11:45:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    mvoicem pisze:
    > Przy niektórych chorobach jesteś do końca życia (albo do końca
    > obowiązujących procedur) pozbawiony zaszczytu bycia krwiodawcą.

    A przy niektórych nie, dlatego następuje zatarcie skazania.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 73. Data: 2009-10-07 13:04:04
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 07 Oct 2009 02:13:18 +0200, mvoicem napisał(a):
    /.../
    > Wydaje mi się że biurokracja to wynalazek nieco późniejszy niż
    > średniowiecze.

    Taa Sumer
    --
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 74. Data: 2009-10-07 23:10:12
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (07.10.2009 09:44), Tomek wrote:

    > IMO chyba == IMHO v IMVHO :)

    po prostu IMO. Nie H, ani zdecydowanie nie VH :)

    > ZTCW w USA nie mają tej fikcji - i żyją. Na filmach objawia się to
    > występowaniem ludzików podbiegających do ludzi i wołających "DORĘCZONE!".

    Każdy sobie jakoś radzi :). U nas poza tym też tam możnaby doręczać -
    ale podwójne awizo jakoś tańsze :).

    p. m.

  • 75. Data: 2009-10-08 05:50:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    mvoicem pisze:

    > Każdy sobie jakoś radzi :). U nas poza tym też tam możnaby doręczać -
    > ale podwójne awizo jakoś tańsze :).

    A jeszcze taniej byłoby w ogóle nie awizować, tylko co z tego wynika?

    --
    Liwiusz