  • 1. Data: 2009-10-05 10:16:48
    Temat: Urzad wymaga zaswiadczenie od samego siebie
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Zastanawia mnie procedura. Zlozylem wniosek w US. Aby moc procedowac dalej
    urzad informuje mnie:

    Prosze o przedlozenie zaswiadczenia o niezaleganiu z podatkiem VAT w
    terminie do 7 dni.

    Czy US moze zadac zaswiadczenia, ktore sam wydaje? Czy to zdeczka nie bez
    sensu ?

    Icek

  • 2. Data: 2009-10-05 10:30:34
    Temat: Re: Urzad wymaga zaswiadczenie od samego siebie
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Czy US moze zadac zaswiadczenia, ktore sam wydaje? Czy to zdeczka nie bez
    > sensu ?

    Nie, bo:
    1) Za wydanie zaświadczenia opłaca sie stosowną opłatę.
    2) Można zalegać w innym US z innych tytułów, a poszczególne US na razie
    nie bardzo mają kontakt ze sobą i nie wiedzą gdzie ewentualnie jeszcze
    możesz zalegać.

    --
    Krzysztof

  • 3. Data: 2009-10-05 10:33:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Nie, bo:
    > 1) Za wydanie zaświadczenia opłaca sie stosowną opłatę.

    I to ma być powód, że żądanie takiego zaświadczenia nie jest bezsensowne?

    > 2) Można zalegać w innym US z innych tytułów, a poszczególne US na razie
    > nie bardzo mają kontakt ze sobą i nie wiedzą gdzie ewentualnie jeszcze
    > możesz zalegać.

    Ale taki wniosek i tak składa się do obecnego US, a obecny US i tak
    będzie musiał sprawdzić - przed jego wydaniem - czy nie zalegamy za
    podatki w innym US, do którego podlegaliśmy w ciągu ostatnich 5, czy ilu
    tam lat. Więc powyższy argument też jakby trochę nietrafiony :)

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-10-05 10:38:36
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Krzysztof Jodłowski wrote:

    > Nie, bo:
    > 1) Za wydanie zaświadczenia opłaca sie stosowną opłatę.

    i... co z tego? Urząd nie może działać wbrew prawu czy żądać czynności
    mających na celu jedynie przychód tzw. skarbu państwa

    > 2) Można zalegać w innym US z innych tytułów, a poszczególne US na razie
    > nie bardzo mają kontakt ze sobą i nie wiedzą gdzie ewentualnie jeszcze
    > możesz zalegać.

    Tam jest takie magiczne słowo "VAT". A płatnik VAT rejestruje się w
    jednym urzędzie.
    Tak przy okazji - czy art. 35. § 2 KPA to istnieje?

    M.

  • 5. Data: 2009-10-05 10:41:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail i...@d...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > terminie do 7 dni.
    >
    > Czy US moze zadac zaswiadczenia, ktore sam wydaje? Czy to zdeczka nie

    do Weissa z tym.

    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
    W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE

  • 6. Data: 2009-10-05 10:42:50
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Tak jak i Art. 3. § 1. pkt 2

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2009-10-05 10:46:53
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Tomek wrote:

    > Tak jak i Art. 3. § 1. pkt 2

    Jak Pan o Ordynacji, to proponuję art. 306d. § 1.
    :-)

    Jakie te ustawy zgodne są... no proszę...

    M.

  • 8. Data: 2009-10-05 10:58:18
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > do Weissa z tym.

    no az chyba sie nagram z tym na jego sekretarke bo normalnie urzad tylko
    umie tracic czas i pieniadze podatnikow

    Icek

  • 9. Data: 2009-10-05 11:12:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Liwiusz pisze:
> [...]
    > podatki w innym US, do którego podlegaliśmy w ciągu ostatnich 5, czy ilu
    > tam lat. Więc powyższy argument też jakby trochę nietrafiony :)

    Ale zapewne inny dział. Więc są dwie opcje:

    a) baba z działu A leci do działu B sprawdzić (pytanie dodatkowe: czy ma
    upoważnienie i czy petent nie będzie ryczał, że mu po wrażliwych danych
    grzebie)

    b) baba z działu A prosi o dostarczenie i ma problem z głowy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2009-10-05 11:40:15
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 05-10-2009 o 12:46:53 Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > Jak Pan o Ordynacji, to proponuję art. 306d. § 1.
    > :-)

    :)

    > Jakie te ustawy zgodne są... no proszę...

    Ktoś powinien beknąć za namnażanie zbędnych przepisów :)

    --
    Tomek