  • 11. Data: 2005-08-06 09:17:16
    Temat: Re: ciezka sprawa prosze o rade
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > chlopie ja ci radze tak, jesli jestes naprawde powarznym

    poważnym a nie powarznym

    P.

  • 12. Data: 2005-08-06 12:32:17
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Harry napisał(a):
    > chlopie ja ci radze tak, jesli jestes naprawde powarznym czlowiekiem i
    > ci zalezy na dzieciach to sie zainteresuj paszportami dzieci, jesli masz
    > do nich dostep to zabezpiecz je, powiadamiajac o tym fakcie rodzicow i
    > jeszcze zone to jedyna szansa zeby nie wywiozla dzieci a przed sadem
    > tlumacz ze sie obawiales ze wywiezie, reszta w rekach sadu

    a w sądzie jak uzasadni zablokowanie dzieciom wyjazdu?

    poza tym do stanow potrzebna jest wiza, na wydanie ktorej musza sie
    zgodzic oboje rodzice.

    wiec jak zona sie uprze i on sie uprze, to i tak o sąd się oprze.

  • 13. Data: 2005-08-07 01:06:40
    Od: "1qa2ws" <1...@g...pl>

    "MarcinS" <s...@w...pl> wrote in message

    > a w sądzie jak uzasadni zablokowanie dzieciom wyjazdu?
    >
    > poza tym do stanow potrzebna jest wiza, na wydanie ktorej musza sie
    > zgodzic oboje rodzice.
    Dokladnie. Do tego OBOJE rodzice sa konieczni w ambasadzie! Wiec nie jest
    tak latwo :)

    Pozdrawiam,

    1qa2ws

  • 14. Data: 2005-08-07 09:22:27
    Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu>

    Użytkownik "1qa2ws" <1...@g...pl> napisał:

    [...]

    > Dokladnie. Do tego OBOJE rodzice sa konieczni w ambasadzie! Wiec nie jest
    > tak latwo :)

    Tyle, ze:
    <cite>
    Szantazuje mnie, ze jak nie puszcze dzieci to sie bedzie sadownie
    mscila.
    </cite>

    Znajdzie lewych swiadkow, wymysli maltretowanie psychiczne,
    itp. itd., doprowadzi do "ograniczenia praw rodzicielskich"
    i z takim papierem, jako jedyny prawny opiekun zrobi co zechce.

    v.

  • 15. Data: 2005-08-07 10:06:31
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Vax napisał(a):

    > Znajdzie lewych swiadkow,

    to trzeba im udowodnić sprzeczności w zeznaniach, wbrew pozoroom
    kłamanie nie jest łatwe - tym bardziej, że świadkowie raczej bedą blisko
    spokrewnieni

    > wymysli maltretowanie psychiczne,

    pojawił się ostatnio taki pogląd, że psychiczne znęcanie się pozostawia
    pewne charakterystyczne ślady w psychicei psycholog jest w stanie
    stwierdzić, czy dana osoba faktycznie była ofiarą znęcania się czy nie.

    Jak już skończę ten artykuł na ten temat, to dam znać.

    > itp. itd., doprowadzi do "ograniczenia praw rodzicielskich"
    > i z takim papierem, jako jedyny prawny opiekun zrobi co zechce.

    ograniczenie nic nie da,
    musiałaby pozbawić.

  • 16. Data: 2005-08-07 16:02:31
    Od: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu>

    Użytkownik "MarcinS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stwierdzić, czy dana osoba faktycznie była ofiarą znęcania się czy nie.
    >
    > Jak już skończę ten artykuł na ten temat, to dam znać.

    chcesz pocwiczyc w praktyce?
    25-tego mam kolejne posiedzenie sadu, wlasnie "z kapelusza" wyskoczyla
    jakas swiadek, ktora bedzie miala o mnie "to i owo do powiedzenia"
    (baby na oczy nie widzialem, chyba wspolna znajoma ex i jej obecnego).

    Natomiast oswiadczenie ex tresci mniej wiecej "zgadzam sie na sprawowanie
    przez ojca opieki nad naszym synem i nie zamierzam w przyszlosci
    tego zmieniac ani silowo, ani na drodze sadowej" jak sie po kilku miesiacach
    (i to bynajmniej nie na pierwszej rozprawie) "okazalo", zostalo wymuszone
    przeze mnie "za pomoca noza". Myslisz, ze ktokolwiek (a w szcegolnosci sad)
    chce szukac charakterystycznych sladow, czy nawet dociekac, dlaczego,
    jesli do wymuszenia doszlo, to zawiadomienie o nim nastapilo dopiero kilku
    miesiacach, mimo, ze nie chodzilo o telefon komorkowy, ale o wlasne dziecko?
    Myslisz, ze ktos zwraca uwage na poprzednie zeznania:
    "maz mi dal takie samo, ale nie mam, bo pewnie mi potem ukradl,
    zanim zmienilam zamki" stojace w sprzecznosci z logika, gdyz
    po co rzekomo wymuszajacy mialby sam pisac nieprzymuszony cos
    co mu "nie pasuje" i potem to krasc? Noz powinien wystarczyc. O ile byl.
    (tak, dalem jej _w_zamian_ oswiadczenie, ze nie roscimy sobie
    z synem praw do naszego wspolnego mieszkania, to byl jej warunek,
    tyle, ze tej tresci oswiadczenie stawialoby ja w malo dobrym swietle,
    wiec zostalo na wszelki wypadek "przez meza ukradzione")

    > ograniczenie nic nie da,
    > musiałaby pozbawić.

    No popatrz. A pewna Sedzia jest innego zdania.
    Ale ona ogolnie ma inne zdanie np. n.t. KPC i takich tam...
    Za to lubi wydawac "postanowienia w trybie natychmiastowego wykonania"
    czy jakos tak...

    v.

  • 17. Data: 2005-08-07 17:17:52
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Vax napisał(a):

> [...]
    > jakas swiadek, ktora bedzie miala o mnie "to i owo do powiedzenia"
    > (baby na oczy nie widzialem, chyba wspolna znajoma ex i jej obecnego).

    ja to ćwiczę w praktyce

> [...]
    > miesiacach, mimo, ze nie chodzilo o telefon komorkowy, ale o wlasne dziecko?

    tak właśnie myślę,
    a dodatkowo tez możesz podnieśc takie wątpliwości w pismach procesowych

> [...]
    > zanim zmienilam zamki" stojace w sprzecznosci z logika, gdyz
    > po co rzekomo wymuszajacy mialby sam pisac nieprzymuszony cos

    dodakowy argument dla ciebie

> [...]
    > tyle, ze tej tresci oswiadczenie stawialoby ja w malo dobrym swietle,
    > wiec zostalo na wszelki wypadek "przez meza ukradzione")

    no to powiedz o tym.
    albo jeszcze lepiej naszpi - bo protokolowanie w sądach jest "takie se"

    > No popatrz. A pewna Sedzia jest innego zdania.
    > Ale ona ogolnie ma inne zdanie np. n.t. KPC i takich tam...
    > Za to lubi wydawac "postanowienia w trybie natychmiastowego wykonania"
    > czy jakos tak...

    jak sędzia ma inne zdanie niż kpc to sie takie cos zaskarża i mówi, co
    mówi kpc.

    działa. ;)

    pozdr.

    i powodzenia

  • 18. Data: 2005-08-08 09:58:49
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > poważnym a nie powarznym
    >
    > P.

    facet daj sobie juz spokuj z udowadnianiem ze niby mam 12 lat...

  • 19. Data: 2005-08-08 11:01:13
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > poważnym a nie powarznym
    >
    > P.
    >
    >facet daj sobie juz spokuj z udowadnianiem ze niby mam 12 lat...

    a gdzie ja to napisalem? ( w tym poscie)

    nie uwazasz ze smiesznie brzmi pisanie o poważności robiac przy tym rażący
    dziecinny błąd
    ortograficzny?

    P.

  • 20. Data: 2005-08-08 18:01:22
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... wrote:

    > ^^^^^^
    > a gdzie ja to napisalem? ( w tym poscie)
    >
    > nie uwazasz ze smiesznie brzmi pisanie o poważności robiac przy tym rażący

    Dawanie spok_o_ju przez U to niby lepiej brzmi?

    Justyna