    From: "Vax" <v...@t...pl.bez.tego.tu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ciezka sprawa prosze o rade
    Date: Sun, 7 Aug 2005 18:02:31 +0200

    Użytkownik "MarcinS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dd4mfj$b0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > to trzeba im udowodnić sprzeczności w zeznaniach, wbrew pozoroom kłamanie
    > nie jest łatwe - tym bardziej, że świadkowie raczej bedą blisko
    > spokrewnieni

    > pojawił się ostatnio taki pogląd, że psychiczne znęcanie się pozostawia
    > pewne charakterystyczne ślady w psychicei psycholog jest w stanie
    > stwierdzić, czy dana osoba faktycznie była ofiarą znęcania się czy nie.
    >
    > Jak już skończę ten artykuł na ten temat, to dam znać.

    chcesz pocwiczyc w praktyce?
    25-tego mam kolejne posiedzenie sadu, wlasnie "z kapelusza" wyskoczyla
    jakas swiadek, ktora bedzie miala o mnie "to i owo do powiedzenia"
    (baby na oczy nie widzialem, chyba wspolna znajoma ex i jej obecnego).

    Natomiast oswiadczenie ex tresci mniej wiecej "zgadzam sie na sprawowanie
    przez ojca opieki nad naszym synem i nie zamierzam w przyszlosci
    tego zmieniac ani silowo, ani na drodze sadowej" jak sie po kilku miesiacach
    (i to bynajmniej nie na pierwszej rozprawie) "okazalo", zostalo wymuszone
    przeze mnie "za pomoca noza". Myslisz, ze ktokolwiek (a w szcegolnosci sad)
    chce szukac charakterystycznych sladow, czy nawet dociekac, dlaczego,
    jesli do wymuszenia doszlo, to zawiadomienie o nim nastapilo dopiero kilku
    miesiacach, mimo, ze nie chodzilo o telefon komorkowy, ale o wlasne dziecko?
    Myslisz, ze ktos zwraca uwage na poprzednie zeznania:
    "maz mi dal takie samo, ale nie mam, bo pewnie mi potem ukradl,
    zanim zmienilam zamki" stojace w sprzecznosci z logika, gdyz
    po co rzekomo wymuszajacy mialby sam pisac nieprzymuszony cos
    co mu "nie pasuje" i potem to krasc? Noz powinien wystarczyc. O ile byl.
    (tak, dalem jej _w_zamian_ oswiadczenie, ze nie roscimy sobie
    z synem praw do naszego wspolnego mieszkania, to byl jej warunek,
    tyle, ze tej tresci oswiadczenie stawialoby ja w malo dobrym swietle,
    wiec zostalo na wszelki wypadek "przez meza ukradzione")

    > ograniczenie nic nie da,
    > musiałaby pozbawić.

    No popatrz. A pewna Sedzia jest innego zdania.
    Ale ona ogolnie ma inne zdanie np. n.t. KPC i takich tam...
    Za to lubi wydawac "postanowienia w trybie natychmiastowego wykonania"
    czy jakos tak...

    v.