  • 31. Data: 2005-08-10 22:01:39
    Temat: Re: ciezka sprawa prosze o rade
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > zakladasz poprostu inny watek niz istniejace i zaczynasz dyskusje na jego
    > temat :-)
    >
    > P.

    no to prosze zakladaj nowy watek w stylu: "Harry robi duze byki" lub cos
    w tym stylu, a nie zaczynaj o tym rozmawiac, przy okazji watku, zupelnie
    z tym nie zwiazanego

  • 32. Data: 2005-08-11 13:11:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >no to prosze zakladaj nowy watek w stylu: "Harry robi duze byki" lub cos w
    >tym stylu, a nie zaczynaj o tym rozmawiac, przy okazji watku, zupelnie z
    >tym nie zwiazanego

    komentuje post w tym watku nic wiecej.

    P.

  • 33. Data: 2005-08-11 13:39:25
    Od: "roxy" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MarcinS <s...@w...pl> napisał(a):

    > ograniczenie nic nie da,
    > musiałaby pozbawić.
    A zeby pozbawić ojca praw rodzicielskich musiałaby udowodnić znęcanie się
    nad dzieckiem / np. bicie /, brak opieki, nie łożenie na utrzymanie...
    To nie jest takie proste - musiałaby mieć opinię lekarza z obdukcji i opinię
    pschologa...
    Pozdr.

  • 34. Data: 2005-08-19 10:54:50
    Od: justyna grudzińska<j...@b...pl>

    jesli juz zlozylam do sadu odpowiedz na pozew o rozwod a teraz do sprawy
    chcialabym dolaczyc swiadkow to czy jest na to gotowy wzor pisma ? Chcialabym
    dolaczyc rowniez podzial majatku w tym pismie.W jaki sposob mam to napisac?
    Serdecznie dziekuje i pozdrawiam.Justyna z Piły.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 35. Data: 2005-08-19 15:30:47
    Od: justyna grudzińska<j...@b...pl>