  • 41. Data: 2006-11-22 11:47:24
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > A potrafisz przedstawic jakis dowod na to, ze sciagniete pliki mp3 sa
    > "legalne" w sensie sciagales je z mp3.wp.pl a nie z torrenta (i przy
    > okazji udostepniales swiatu)? :>

    sorry brachu uale to udosotepninanie to policja musi udowodnic

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

  • 42. Data: 2006-11-22 11:48:42
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    yamamoto3 wrote:

    > Oni mu udowodnia hehe ze hasze mptrojek u niego sa takie same jak z e2k,
    > bo nie wpadl zeby przeripowac :-)

    no i niby czemu to ma dowodzic? sciagnalem z mp3000.net bo ktos uploadowal
    tam sciaigniety z emula plik. i co na to 'kakao' ? :)

  • 43. Data: 2006-11-22 11:53:03
    Od: "yamamoto3" <y...@g...pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Hmm... To czym mam w domu naklejkę i oryginalną płytę to sprawa pomiędzy
    > mną a producentem tego softu. Jeżeli ich nie mam to naruszyłem umowę z
    > nim i co za tym idzie może domagać się on odemnie czegoś tam. Nie jest
    > to jednak (nie posiadanie nalepki/plyty) zadne przestepstwo za ktore z
    > urzedu nalezy mnie scigac. Założenie ktore sugerujesz, że nie posiadanie

    Czlowieku co ty bredzisz ? :-) M$ momentalnie sprawdzi czy plyta glowna
    twojego kompa w polaczeniu z serialem z naklejki (ktorej nie posiadasz, bo
    zgubiles) sie zgadza.
    Ty chyba nigdy nie miales legalnej windy i nie wiesz jak sie online aktywuje
    windows a co sie dzieje jak wymienisz dysk i trzeba dzwonic do warszawy po
    nowy klucz aktywacyjny, taki tymczasowy, bo pozniej ponownie dziala twoj stary
    numer z naklejki.
    Z ta tylko roznica, ze M$ wpisal cie jako klienta wiarygodnego po tym
    telefonie i nastepna zmiana czegos w komputerze nie spowoduje juz koniecznosci
    dzwonienia.
    Nie sciemniaj wiec ze to sprawa pomiędzy toba a producentem tego softu. Bo M$
    nie bedzie sie domagal niczego jak policjant podczas kontroli wykreci 0 801
    308 801, poda klucz milej pani, a ta pani odpowie oryginal czy pirat w dwie
    sekundy :-) Zareczam ci, ze jak masz oryginal to ci wlos z glowy nie spadnie
    :-) Jeden telefon i po sprawie :-)

    Gorzej... co tam masz jeszcze w tym komputerku :-)

  • 44. Data: 2006-11-22 12:00:57
    Od: MiKeyCo <u...@a...pl>

    ===Tomy=== napisał(a):
    > Mało mnie obchodzi jak to odbierasz, idea przekazu była prosta.

    A więc analogicznie, mało mnie obchodzi co próbujesz nam wmówić, jacy Ci
    funkcjonariusze szlachetni i maluczkich się nie czepiają. Otóż idea
    przekazu była prosta - czepiają się pozostając hipokrytami, czego dałeś
    przykład.

    > Przesadzasz, stanowczo.

    :)

    To akurat podstawy aktualnie toczącej się sprawy: podejrzenie bzdurne,
    zawiadomienie złożone mailowo bez zeznań, zatrzymanie sprzętu,
    oskarżenie wyłącznie dot. oprogramowania, nie ma żadnych dowodów na
    udostępnianie lub wykorzyatanie komencyjne za to akt oskarżenia próbuje
    coś takiego przeforsować na piękne oczy, oskarżyciel się nie stawił...
    no i mamy dowodzenie niewinności. Tiaaa, przesadzam... nie rozśmieszaj!

    > Nie pisz mi tutaj bzdur. Proszę wskaż, gdzie i w którym momencie tak
    > napisałem. Wskazałem *jasno*, że największy nacisk nakłada się na handlarzy
    > i osoby rozpowszechniającie w sieci.

    A ja napisałem, że wbrew Twojej wypowiedzi najbardziej podnoszą
    statystyki owe drobne sprawy, najwięcej z tego pochodzi zatrzymanych
    komputerów i są to 'najszybsze' i najłatwiejsze sprawy. Nie pisz mi
    tutaj bzdur, że "największy nacisk nakłada się na handlarzy
    i osoby rozpowszechniającie w sieci", bo to pobożne wymówki - np. pod
    pretekstem zatrzymania jednego udostępniajacego przy okazji zatrzymuje
    się i oskarża o przyjęcie softu wszystkich z lokalnej sieci.

    > Powtórzę raz jeszcze, policja nie wchodzi do każdego posiadacza komputera
    > pod byle pretektem, jeśli ktoś ma problemy ze zrozumieniem jego sprawa.

    Do każdego nie, bo by się zatkała. Za to wszyscy posiadacze
    komputerów, odnoszę wrażenie, traktowani są jako naturalna rezerwa
    'spraw do podnoszenia statystyki'. "Jak się trochę uporamy z bieżącą
    pracą, to ustrzelimy coś nowego".

    --
    pzdr

  • 45. Data: 2006-11-22 12:35:41
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "yamamoto3" <y...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > sekundy :-) Zareczam ci, ze jak masz oryginal to ci wlos z glowy nie spadnie

    Jasne, rewelacja. Pan policjant dzowni do M$.
    Podaj podstawę prawną takiej chorej procedury.
    Potem dzwoni do 50 innych firm, których programy masz, tak? :->
    Weź się lecz człowieku.

    Stach

  • 46. Data: 2006-11-22 12:42:39
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "yamamoto3" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    > :-) Jeden telefon i po sprawie :-)

    Nie wiedziałem że policja jest na usługach fmy Microsoft. I że to fma
    Microsoft stanowi w Polsce prawo.
    Co policja ma do tego że nie mam głupiej nalepki albo płytki z legalnego
    programu na który mam dowód zakupu?

    --
    pozdr
    P.

  • 47. Data: 2006-11-22 13:17:49
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> naskrobał/a w

    > Jak M$ umieści w licencji zapis, że masz chodzić z nalepką M$ na
    > czole, to też ją sobie przylepisz?

    Cóż, pacta sunt servanda. :)

    Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 48. Data: 2006-11-22 14:00:08
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> napisał w wiadomości
    > "yamamoto3" <y...@g...pl> wrote in message

    > Jasne, rewelacja. Pan policjant dzowni do M$.

    Nie ma po co. Nic się nie dowie. Microsoft na podstawie klucza na 100% nie
    odpowie czy soft jest legalny w tym konkretnym przypadku.
    Gdyby tak było, to podczas aktywacji, nie proszono by /czasami/ o przesłanie
    kopi dokumentu zakupu, certyfikatu itp.
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch

  • 49. Data: 2006-11-22 14:06:25
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "gg" <d...@d...d.> napisał w wiadomości

    > Nie wiedziałem że policja jest na usługach fmy Microsoft. I że to fma
    > Microsoft stanowi w Polsce prawo.

    Pewnie nie jest, ale złodzieja mają takiego samego.

    > Co policja ma do tego że nie mam głupiej nalepki albo płytki z legalnego
    > programu na który mam dowód zakupu?

    W/g interpretacji licencji legalności Windowsa przez Microsoft musimy
    posiadać dwa dowody z bodajże z pięciu dostępnych. Jeżeli nie masz
    certyfikatu /nalepki/ to powinieneś mieć np. ksiązkę, oryginalny nośnik itp
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch

  • 50. Data: 2006-11-22 14:08:14
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Maluch" <n...@m...pl> wrote in message

> [...]
    > posiadać dwa dowody z bodajże z pięciu dostępnych. Jeżeli nie masz
    > certyfikatu /nalepki/ to powinieneś mieć np. ksiązkę, oryginalny nośnik

    Jesli dobrze pamietam to 3 nie 2, ale nadal co policja ma do tego ze ktos
    nie wywiazal sie z umowy
    cywilno-prawnej ?

    Daniel