  • 201. Data: 2006-11-27 18:27:34
    Temat: Re: byla u mnie policja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pieknylolo83 wrote:

    > Cały czas dokonujesz wybujałych nadinterpretacji

    Nie. Ty po prostu jesteś zbyt wielkim hipokrytą, żeby przyjąć na siebie
    konsekwencje własnych postulatów.

    > i nierozumiesz jakie
    > zagrozenie stwarza pijany pirat na drodze !!

    Dokładnie takie samo, jak każdy inny tak samo zachowujący się pirat. A
    przynajmniej jest szansa, że pijany straci przytomność i zjedzie do rowu.

    Ale tych innych nie pozwalasz zabijać. Skąd ta różnica?

  • 202. Data: 2006-11-27 21:56:19
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie. Ty po prostu jesteś zbyt wielkim hipokrytą, żeby przyjąć na siebie
    > konsekwencje własnych postulatów.

    Przyjmuje na siebie konsekwencje swoich postulatów. Dlatego jak juz
    pisalem wielokrotnie jeżeli bede jechał smaochodem, piratował,
    probował rozjechac policjanta to jestem swiadomy tego ze mogą
    strzelać bez wzgledu na to czy jestem trzezwy czy pijany !!
    Nie obawiam sie tego ze beda do mnie strzelac poniewaz nigdy tak nie
    jezdze !!

    > Dokładnie takie samo, jak każdy inny tak samo zachowujący się pirat. A
    > przynajmniej jest szansa, że pijany straci przytomność i zjedzie do rowu.
    >
    > Ale tych innych nie pozwalasz zabijać. Skąd ta różnica?

    Jeżeli zachowuje sie jak opisany przypadek to bez wzgledu na to czy
    trzezwy czy pijany..... Uwazam ze w takim przypadku uzycie broni jest
    zasadne !! Prosze czytac dokladnie to co piszę !!
    Niech dotrze wkoncu do Ciebie ze nie pozwalam nikogo zabijać !!! Zgoda
    na uzycie broni nie jest zgoda na zabijanie !! Tak trudno dostrzec
    różnice ?

    > A przynajmniej jest szansa, że pijany straci przytomność i zjedzie do rowu.

    A co jak straci przytomnosc i wjedzie w przystanek pełen ludzi. Rownie
    dobrze mozna powiedziec: zostanie ranny i zjedzie do rowu - szanse
    znacznie wieksze niz utrata przytomnosci !!

  • 203. Data: 2006-11-27 22:23:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pieknylolo83 wrote:

    > Przyjmuje na siebie konsekwencje swoich postulatów. Dlatego jak juz
    > pisalem wielokrotnie jeżeli bede jechał smaochodem, piratował,
    > probował rozjechac policjanta to jestem swiadomy tego ze mogą

    Jeszcze raz: teoria, że on próbował kogokolwiek rozjechać jest o tyle
    naciągana, że celowe rozjechanie kogoś, kto widzi tego rzekomo
    próbującego", jest - poza wąskim tunelem - praktycznie niemożliwe.
    Zwłaszcza przy starcie z zatrzymania.

    Równie dobrze można twierdzić, że człowiek biegnący na wprost do np.
    autobusu celowo próbuje rozdeptać wszystkich po drodze.

    > strzelać bez wzgledu na to czy jestem trzezwy czy pijany !!

    Ciągle zmieniasz zeznania... Może je wreszcie uzgodnij sam ze sobą?
    Zdefiniuj jednoznacznie sytuacje, w których wg. ciebie można kogoś zabić
    podczas ucieczki tej osoby.

    > Nie obawiam sie tego ze beda do mnie strzelac poniewaz nigdy tak nie
    > jezdze !!

    Tak ci się tylko wydaje. Wiele razy miałeś już do czynienia z debilami,
    którzy mało mnie nie trafili, a potem było np. "ojej, nie zauważyłam,
    ale ja jeżdżę bezpiecznie".

    > Jeżeli zachowuje sie jak opisany przypadek to bez wzgledu na to czy
    > trzezwy czy pijany..... Uwazam ze w takim przypadku uzycie broni jest

    Opisany przypadek uciekał.

    > zasadne !! Prosze czytac dokladnie to co piszę !!
    > Niech dotrze wkoncu do Ciebie ze nie pozwalam nikogo zabijać !!! Zgoda

    Pozwalasz. Tylko do ciebie nie dociera, że strzelanie na wysokości głowy
    to próba zabicia. Nie da się obezwładnić strzelając w głowę - w ten
    sposób się zabija.

    > na uzycie broni nie jest zgoda na zabijanie !! Tak trudno dostrzec
    > różnice ?

    Trudno dostrzec różnicę tam, gdzie jej nie ma. Zresztą sam wielokrotnie
    domagałeś się "zabicia tego bandyty". Tylko używałeś takich ładnych
    eufemizmów jak "wyeliminowanie zagrożenia".

    > A co jak straci przytomnosc i wjedzie w przystanek pełen ludzi. Rownie
    > dobrze mozna powiedziec: zostanie ranny i zjedzie do rowu - szanse
    > znacznie wieksze niz utrata przytomnosci !!

    Równie dobrze może dojechać do domu nie czyniąc nikomu krzywdy i zasnąć
    we własnym garażu.

    Zagrożenie musi być bezpośrednie, a nie tylko teoretyczne, żeby
    uzasadnione było użycie broni. I w żadnym przypadku nie jest uzasadnione
    strzelanie podczas pościgu na wysokości głowy.

  • 204. Data: 2006-11-28 12:08:58
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 25 Nov 2006 17:48:06 +0100,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:

    Hint: ironia...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 13:10:30 user up 11174 days, 1:05, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Women are nothing but machines for producing children. -- Napolean Bonaparte

  • 205. Data: 2006-11-28 17:55:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur M. Piwko wrote:

    > Hint: ironia...

    Wiesz, niektórzy mają takie poglądy zupełnie bez ironii... Tak samo, jak
    niektórzy zupełnie poważnie mówią o "wojnie o pokój" czy poświęceniu
    swobód dla ratowania idei wolnego świata ;->

  • 206. Data: 2006-11-29 09:47:07
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 28 Nov 2006 18:55:59 +0100,
> [...]
    > niektórzy zupełnie poważnie mówią o "wojnie o pokój" czy poświęceniu
    > swobód dla ratowania idei wolnego świata ;->

    (-;

    W każdym razie, jakby nie było, jeśli ktoś wsiądzie po pijaku za kółko,
    będzie sprawdzą wypadku i zginie (i miejmy nadzieję, nie pociągnie za
    sobą osób trzecich) - drugi raz wsiąść za kółko po pijaku nie będzie
    miał okazji. I do tego piłem (:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 10:47:32 user up 11175 days, 22:42, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    No man is an island, but some of us are long peninsulas.

  • 207. Data: 2006-11-29 13:34:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur M. Piwko wrote:

> [...]
    > będzie sprawdzą wypadku i zginie (i miejmy nadzieję, nie pociągnie za
    > sobą osób trzecich) - drugi raz wsiąść za kółko po pijaku nie będzie

    Jeśli sam sobie krzywdę zrobi, to pies go drapał. Ale celowe strzelanie
    w głowę to już zbrodnia, niezależnie od tego, czy sobie zasłużył, czy
    nie. I należy pamiętać, że "człowiek strzela, a Bóg kule nosi"... Swoją
    drogą przypomina mi się scena z Kilera: "No i co pan mi wchodzi na linię
    ognia?!" (inna sprawa, że przypadkiem trafił w prawdziwego kilera ;) )

  • 208. Data: 2006-11-29 16:38:01
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    Ja w sprawie motoroweru. Miałeś racje.

    Na starym stanie prawnym (przed 97 rokiem) pojęcie roweru obejmowało
    także motorower. Potem motorower wyodrębniono i zapomniano o tym, w
    związku z czym w tej chwili za przewożenie pasażera nie można
    odpowiadać.