  • 441. Data: 2022-01-22 15:11:33
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2022 o 14:06, Kviat pisze:

    > Czyli są skuteczne.

    Czyli nie są skuteczne. Skuteczność szczepionki jest zdefiniowana
    procentowo w zakresie zapobiegania _zakażeniom_

    > Zrobiłeś?

    Nie. A ty zrobiłeś ten swój? Przecież na tej twojej "widać zabory" to
    znaczy demoludy.

    > No to są skuteczne, czy nie są?

    W zakresie zapobiegania ciężkiemu przebiegowi jakoś są. Natomiast
    skutecznośc szczepień zdefiniowana jest zapobieganie zakażeniom, więc
    czysto formalnie nie są skuteczne.

    > Bo znowu się pogubiłem.

    Odnoszę wrażenie że ty to lubisz;P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 442. Data: 2022-01-22 16:12:59
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Problemem jest to że szczepionka nie działa jak powinna a nie że ludzie
    > nie dali się zamknąć w aresztach.

    No nie. Działa jak powinna, tylko wytworzone ciała zanikają po zbyt szybkim
    czasie.
    Czyli jest zajebista -- ale krótko.

    No i wiem jak działa na nowy wariant.

  • 443. Data: 2022-01-22 16:14:08
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Możesz wytłumaczyć w jaki sposób skoro odsetek zaszczepionych wśród
    > zakażonych jest większy niż wynikałoby to z ich udziału w populacji?

    Nie ma sensu liczenie zakażonych, bo ich wykazywana liczba jest daleka od
    rzeczywistej.

  • 444. Data: 2022-01-22 16:40:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2022 o 16:14, n...@o...pl pisze:

    > Nie ma sensu liczenie zakażonych, bo ich wykazywana liczba jest daleka od
    > rzeczywistej.

    Jest to pewien trop, ale niby czemu zaszczepioni mieliby częściej
    "wpadać" na testach? Uważam wręcz że jest przecwnie. Zaszczepieni
    powinni wpadać rzadziej (już pomujając to, że szczepionka powinna ich
    chronić;)) - choćby dlatego że to statystycznie bogatsza i miejska częśc
    populacji. Więc większa szansa, że mają abo medyczny lub chodzą
    prywatnie do lekarza. A prywatni na testy nie wystawiają skierowań... bo
    nie mogą. Za to sugerują dokonanie samoaresztowania przez internet ale
    robiąc przy tym "oko bosmana - dobrze zmrużone. No ale jak ktoś był na
    tyle zaradny żeby się dostać do prywatnego lekarza, to przecież nie jest
    tak nieporadny żeby się aresztować - weźnie L4 i siedzi na dupie (albo i
    nie) bez oficjalnych, testów skutkujących aresztem.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 445. Data: 2022-01-22 16:41:53
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > No nie. Działa jak powinna, tylko wytworzone ciała zanikają po zbyt szybkim
    > czasie.
    > Czyli jest zajebista -- ale krótko.
    >
    > No i wiem jak działa na nowy wariant.

    Sensownym *dolnym* poziomem oczekiwań dla "produktu solidnej jakości"
    było jedno szczenie na kowida na każdy kolejny sezon grypowy przez
    analogię do szczepień na wirusową grypę. Wygląda że to będzie za mało
    chyba że różnica między ochroną przed ciężkim zakażeniem a zakażeniem
    będzie nadspodziewanie trwała. IMHO Na dziś wygląda że to *może* o dziwo
    będzie "na/przy granicy".

    Dyskusję o szczepionkach na kowid na grupie prawo IMHO naprawdę warto
    dzielić na dwa horyzonty czasowe "i co z tego":
    a) do końca sezonu grypowego 2021:2022
    b) sezon grypowy 2022:2023

    IMHO na 90% w lecie zasadniczo wystarczą "maseczki w sklepach" do ostrej
    redukcji liczby zachorowań a przy zanikaniu przeciwciał "w kilka
    miesięcy" najlepiej sczepić "tuż przed" sezonem grypowym 2022:2023.

    --
    A. Filip

  • 446. Data: 2022-01-22 17:52:46
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > powinni wpadać rzadziej (już pomujając to, że szczepionka powinna ich
    > chronić;)) - choćby dlatego że to statystycznie bogatsza i miejska częśc

    Nie wiem, może chodzą specjalnie się testować, aby dostać L4 :)
    A niezaszczepieni to głównie DG, więc ich nie stać?

    Tak naprawdę liczy się tylko ilość zgonów wśród zaszczepionych i szurów, bo
    jest policzalna. I to w zasadzie w 100%.

  • 447. Data: 2022-01-22 18:25:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2022 o 17:52, n...@o...pl pisze:

    > Nie wiem, może chodzą specjalnie się testować, aby dostać L4 :)

    Ale po co ci L4 z aresztem jak możesz miec zwykłe z teleporady w
    abonamencie?

    > A niezaszczepieni to głównie DG, więc ich nie stać?

    A dlaczego JDG to miałyby być jakieś nieszczepy?

    > Tak naprawdę liczy się tylko ilość zgonów wśród zaszczepionych i szurów, bo
    > jest policzalna. I to w zasadzie w 100%.

    Też jestem tego zdania. Tylko że zgonami ciężko uzasadnić faszyzm
    sanitarny, skoro szczepionka nie dziala jak powinna czyli w zakresie
    zapobiegania zakażeniom a co za tym idzie transmisji.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 448. Data: 2022-01-22 18:32:39
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Ale po co ci L4 z aresztem jak możesz miec zwykłe z teleporady w
    > abonamencie?

    Z teleporady to dostać można na 3 dni :)

    > A dlaczego JDG to miałyby być jakieś nieszczepy?

    A tak jakoś widzę po otoczeniu.

    > Też jestem tego zdania. Tylko że zgonami ciężko uzasadnić faszyzm
    > sanitarny, skoro szczepionka nie dziala jak powinna czyli w zakresie
    > zapobiegania zakażeniom a co za tym idzie transmisji.

    Zakażeniom żadna szczepionka nie zapobiega.
    Ale zapobiega zgonom i częstej hospitalizacji.
    https://i.imgur.com/qfugCCl.png

  • 449. Data: 2022-01-22 18:39:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2022 o 18:32, n...@o...pl pisze:

    > Z teleporady to dostać można na 3 dni :)

    Nieprawda - dostałem na tydzień. I jak nie będzie dobrze to dzwonic.

    > A tak jakoś widzę po otoczeniu.

    Dziwne - sam miałem JDG i się szczepię.

    > Zakażeniom żadna szczepionka nie zapobiega.

    Bzdura. Następy...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 450. Data: 2022-01-22 18:47:34
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Nieprawda - dostałem na tydzień. I jak nie będzie dobrze to dzwonic.

    I co powiedziałeś? "Nie mam węchu, nie mam smaku, płuca wujowo"?

    To co wyciąłeś też bzdura?