  • 11. Data: 2012-05-11 18:55:14
    Temat: Re: bezprawne pozbawienie wolnosci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.05.2012 16:58, KRZYZAK pisze:

    > A jak bys nazwal nowelizacje ustawy majaca na celu wyciagniecie z kicia
    > pewnego biznesmena?

    To ten Emerytura to jakiś biznesmen? ;->

    > I czy czasem banda na Wiejskiej nie jest zobowiazana do reprezentowania
    > woli Polakow?

    Primo: nie rozumiesz istoty demokracji reprezentatywnej.
    Secundo: jaki procent protestuje?

  • 12. Data: 2012-05-11 18:55:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Doprawdy? Kontaktowali sie z ludem telepatycznie, czy w inny sposob?

    przeciez oni sa przedstawicielami ludu, wiec dlaczego mieli by sie
    kontaktowac sami ze soba?

    Ty tez sie ze sobą kontaktujesz w celu podjecia decyzji?

  • 13. Data: 2012-05-11 19:04:15
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 18:55:14 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Secundo: jaki procent protestuje?

    1000% wiecej niz popiera.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 14. Data: 2012-05-11 19:09:20
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 18:53:57 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Bo ci, co nie są przeciwko (1) nie tyle są za, ile widzą to jako smutną
    > konieczność,

    Odebrales to telepatycznie?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 15. Data: 2012-05-11 19:26:43
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 11:55:24 -0500, witek napisał(a):

    > przeciez oni sa przedstawicielami ludu, wiec dlaczego mieli by sie
    > kontaktowac sami ze soba?

    Nie sa. Byliby, gdyby zgodnie z zalozeniami demokracji przedstawicielskiej
    realizowali swoj program wyborczy.
    W tej chwili nie wiadomo kogo reprezentuja.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 16. Data: 2012-05-11 19:39:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.05.2012 19:09, KRZYZAK pisze:

    > Odebrales to telepatycznie?

    Nie.

    Patrzę. Słucham. Czytam. Rozmawiam. Myślę.

    Polecam - może nawet by ci się spodobało!

  • 17. Data: 2012-05-11 19:45:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.05.2012 19:04, KRZYZAK pisze:

    > 1000% wiecej niz popiera.

    A masz jakieś wsparcie?

    Na razie można powiedzieć, że protestuje garstka politycznych
    oportunistów w orszaku niemających nic lepszego do roboty.

    Może jakby więcej ludzi się wzięło za pracę, to podniesienie wieku
    emerytalnego nie byłoby koniecznie.

  • 18. Data: 2012-05-11 19:53:20
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-05-11 19:26, KRZYZAK pisze:

    > Nie sa. Byliby, gdyby zgodnie z zalozeniami demokracji przedstawicielskiej
    > realizowali swoj program wyborczy.
    > W tej chwili nie wiadomo kogo reprezentuja.

    Ależ - wiadomo!
    Reprezentują swoich mocodawców, czyli tych, od których wzięli kasę na
    billboardy, żeby się dorwać do koryta.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 19. Data: 2012-05-11 19:58:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    maruda wrote:

    > Ależ - wiadomo!
    > Reprezentują swoich mocodawców, czyli tych, od których wzięli kasę na
    > billboardy, żeby się dorwać do koryta.

    i to jest wlasnie ich program wyborczy.

    Wlasnie tym sie rozni od kielbasy wyborczej, ktorą rzuca się w czasie
    kampaani wyborczej.

  • 20. Data: 2012-05-11 20:48:35
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 19:45:57 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Może jakby więcej ludzi się wzięło za pracę, to podniesienie wieku
    > emerytalnego nie byłoby koniecznie.

    Podniesienie wieku emerytalnego nie jest konieczne.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)