  • 51. Data: 2024-01-17 11:50:41
    Temat: [OT] Re: bedzie ułaskawienie
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 16.01.2024 o 12:03, J.F pisze:

    > RPO.
    >
    > A wczesniej
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Adam_Bodnar
    >
    > Ot, wzorcowy przykład zaangażowanego, bezpartyjnego prawnika.
    >
    > W odróznieniu od Piotrowicza i Pawłowicz.

    > J.

    Skoro odpowiada ci typ, który otwarcie tobą gardzi, jeśli uwielbiasz,
    kiedy ktoś ci w ryj pluje, to twoja prywatna sprawa. Możesz mu nawet
    obciągnąć, nic nikomu do tego.
    Ale nie wyciągaj innym gówna z kibla, pisz z nim na priv. Albowiem każdy
    człowiek, który ma choć odrobinkę godności, takie indywidua ignoruje.

    --
    -
    Akarm

  • 52. Data: 2024-01-17 13:27:16
    Temat: Re: bedzie ułaskawienie
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 12.01.2024 o 17:16, J.F pisze:

    > [...]
    >
    > Może i powinny, ale czy takie organizacje siedziały na procesie i
    > znają całość?
    > A moze choć akta czytały?
    >
    > J.

    Czasem w TV widzę przedstawicieli jakichś organizacji, kiedyś byli tacy
    co chodzą do sądu na rozprawy ot tak z hobby.

  • 53. Data: 2024-01-17 16:51:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Jan 2024 13:27:16 +0100, Monika Głowacka wrote:

    > Czasem w TV widzę przedstawicieli jakichś organizacji, kiedyś byli tacy
    > co chodzą do sądu na rozprawy ot tak z hobby.

    Po to jest widownia, ale:
    -czy sąd nie utajnił, bo to wszystko tajne przez poufne,
    -kiedy był ten proces, bo Covid groził,
    -taka rozprawa parę lat potrafi trwac. Trzeba mieć czas, gdy sędzia
    chce. Potem sie okazuje, ze ktos chory i nie dotarł.
    -a uzasadnienie to chyba tylko strony dostają ...

    J.

  • 54. Data: 2024-01-17 17:47:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Jan 2024 00:20:12 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Tak, tam tez o tym było. Ale dlaczego akurat Du-dę? Jakby to był ktos
    > bardziej znany to i szanse byłyby większe. A jak się spodziewali
    > porażki, to by tyle w ten proces nie inwestowali. Słowem, Duda wydaje mi
    > się jednak istotną częścią tej układanki. Przyjmując, że liczyli się z
    > wygraną, Kaczyński pewnie nie chciał na Prezydenta kogoś kto ma i własne
    > ambicje polityczne i charyzmę i jeszcze zdanie.

    Byc moze o to chodziło, zeby był na tyle słaby politycznie, aby
    prezesowi nie zagrozil. Pamiętacie poprzedniego premiera?

    Ale tez nie jest to taki calkiem "człowiek z nikąd". Za wiki:
    -2006-2007 - podsekretarz stanu w MS w rządzie Kaczynskiego,
    -2007 - kandydował do Sejmu, wtedy bez powodzenia,
    -2007-2011 - zasiada w Trybunale stanu.
    -2008-2010 - pracuje w Kancelarii Prezydenta.
    Nadzorując biuro Prawa Łaski :-)
    -2010 - kandyduje na prezydenta Krakowa. Zajął 3 miejsce.
    -2011 - kadyduje na posła ... i zostaje.
    -2014 - szef kampanii PiS do PE. I sam startował, skutecznie.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Duda

    Ja tam nie słyszałem, ale widać pozycja polityczna rosła.

    Nie to, co jakaś tam Ogórek :-)

    J.

  • 55. Data: 2024-01-17 19:14:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > RPO.
    >
    > A wczesniej
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Adam_Bodnar
    >
    > Ot, wzorcowy przykład zaangażowanego, bezpartyjnego prawnika.
    >
    > W odróznieniu od Piotrowicza i Pawłowicz.
    Ostatnio wykładał prawo na jakiejś uczelni.

    --
    animka

  • 56. Data: 2024-01-18 01:01:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-17, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Duda
    >
    > Ja tam nie słyszałem, ale widać pozycja polityczna rosła.

    Dla wyborcy był trochę jak Ogórek.

    --
    Marcin

  • 57. Data: 2024-01-18 13:59:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Jan 2024 00:01:11 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Dla wyborcy był trochę jak Ogórek.

    Może wystarczyło zdjęcie z Prezesem.

    Ale nie zmienił partii w miesiąc po wyborach :-)

    J.

  • 58. Data: 2024-01-19 00:00:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-18, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Może wystarczyło zdjęcie z Prezesem.
    >
    > Ale nie zmienił partii w miesiąc po wyborach :-)

    Ogórkowa to może jedynie zadziwiać w kontekscie Milera. Wydawałoby się,
    ze ten ostatni to nie jest mimo wszystko ktoś o poważnych deficytach
    intelektualno-emocjonalno-poznawczych.

    --
    Marcin

  • 59. Data: 2024-01-19 15:55:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Jan 2024 23:00:40 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Ogórkowa to może jedynie zadziwiać w kontekscie Milera. Wydawałoby się,
    > ze ten ostatni to nie jest mimo wszystko ktoś o poważnych deficytach
    > intelektualno-emocjonalno-poznawczych.

    Eee tam, młoda d^H kobieta, nie jednemu dziadkowi zawróciła w głowie
    :-)

    No ale Miller powinien być odporniejszy przynajmniej w kwestiach
    politycznych :-)

    J.

  • 60. Data: 2024-01-19 23:05:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ogórkowa to może jedynie zadziwiać w kontekscie Milera. Wydawałoby się,
    > ze ten ostatni to nie jest mimo wszystko ktoś o poważnych deficytach
    > intelektualno-emocjonalno-poznawczych.

    Co konkretnie chciałeś napisać? ;)

    --
    Shrek