  • 41. Data: 2024-01-16 09:04:41
    Temat: Re: bedzie ułaskawienie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Jan 2024 11:37:31 +0100, Shrek wrote:

    > Nie tyle nie ma, co "opozycja" ma lepsze. Co do komfy to przypomnę tylko
    > takiego kolesia co się kukiz nazywał i z której list po latach
    > startował;) Komfa nie ma zdolności koalicyjnej z pisem, bo dalej ich
    > razem za mało;)

    Tak jest.
    Juz raz kiedys tak było, gdy sie okazało ze PO+SLD+Samoobrona miały/by
    wiekszosć :-)

    No ale wtedy PiS sie wykazal zdolnoscią koalicyjną :-)

    J.

  • 42. Data: 2024-01-16 12:03:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Jan 2024 17:35:28 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > A w sumie kim on był wcześniej?

    RPO.

    A wczesniej
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Adam_Bodnar

    Ot, wzorcowy przykład zaangażowanego, bezpartyjnego prawnika.

    W odróznieniu od Piotrowicza i Pawłowicz.

    > -----

    J.

  • 43. Data: 2024-01-16 12:06:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Jan 2024 17:34:11 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Bardziej się obawiam, że spadną ze schodów jak jacyś tam Wawrzyniak i Jamroży (a
    propos co u tych dwóch lekarzy słychać?), lub co
    > gorzej w tradycyjnie piątkowe popołudnie...

    Wątpię. Zbyt gruba afera. Szczególnie, że w dwóch różnych więzieniach
    siedzą, a personel zapewne z nimi jak z jajkami.

    Potrzymają troche dla przykładu, i prezydent ułaskawi.
    Choc cos widać, ze mu się nie śpieszy.
    Ponoć Prezesowi też się nie spieszy :-)

    No chyba, ze jeden umrze na serce, a drugi sie powiesi w celi ...

    > -----
    warunkowo zwolnieni.

    J.

  • 44. Data: 2024-01-16 12:10:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Jan 2024 17:28:41 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Jeżeli jest doktorem prawa, to sobie poradzi.

    Pewnych rzeczy byłemu prezydentowi juz nie wypada - np zajmować zbyt
    niskie stanowisko, czy jezdzic VW :-)

    Jest przewidziane dożywotnie wynagrodzenie i nie musi nic robić.

    > -----

    J.

  • 45. Data: 2024-01-16 12:50:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 16.01.2024 o 12:03, J.F pisze:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Adam_Bodnar
    >
    > Ot, wzorcowy przykład zaangażowanego, bezpartyjnego prawnika.

    Śpioch. ;)

    Robert

  • 46. Data: 2024-01-16 12:52:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 16.01.2024 o 12:06, J.F pisze:
    > No chyba, ze jeden umrze na serce, a drugi sie powiesi w celi ...

    Dla PIS to idealne rozwiązanie. PO miałoby już przyklejaną łatkę na zawsze.

    RObert

  • 47. Data: 2024-01-16 18:28:29
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Kaczyński nie wykazywał się zdolnością koalicyjną nawet z Janem Olszewskim.

    -----

  • 48. Data: 2024-01-16 18:30:26
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Nieco inny przypadek, ale były premier Wielkiej Brytanii został ostatnio ministrem
    spraw zagranicznych.

    -----

  • 49. Data: 2024-01-16 18:40:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Jan 2024 18:28:29 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Kaczyński nie wykazywał się zdolnością koalicyjną nawet z Janem Olszewskim.

    Ale z Lepperem sie udało. Przez dwa lata.

  • 50. Data: 2024-01-17 01:20:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-15, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Nie mam nic na poparcie swoich przemyśleń, ale po mojemu PiS w 2015 nie
    > liczył na wygraną, więc wystawili byle kogo, bo Kaczyński bał się drugiej
    > przegranej z Komorowskim, który według sondaży z początku roku miał wygrać
    > już w pierwszej turze.
    > Trzeba przyznać, że przyłożyli się do kampanii i objechali chyba wszystkie
    > powiaty, a ludziom spodobało się, że ktoś ich zauważył.

    Tak, tam tez o tym było. Ale dlaczego akurat Du-dę? Jakby to był ktos
    bardziej znany to i szanse byłyby większe. A jak się spodziewali
    porażki, to by tyle w ten proces nie inwestowali. Słowem, Duda wydaje mi
    się jednak istotną częścią tej układanki. Przyjmując, że liczyli się z
    wygraną, Kaczyński pewnie nie chciał na Prezydenta kogoś kto ma i własne
    ambicje polityczne i charyzmę i jeszcze zdanie.

    --
    Marcin