  • Data: 2005-10-04 19:08:25
    Temat: antena tvsat a sasiedzi
    Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    administracja nie pozwala na dachu i elewacji, do innych miejsc nie wymaga
    zgody. jesli wiec zamontuje ba balkonie, ale antena bedzie wystawala
    calkowicie za oknem - to sasiedzi moga miec uzasadnione pretensje? moge
    jednemu zaslaniac czesciowo okno kuchenne. antena jest duza - 120 cm. antene
    musze miec - nie jest to kwestia widzimisie, nie chce tego watku rozwijac,
    jest mi potrzebna. sasiadow nie znam, wiec nie wiem ,czy moga miec
    pretensje, czy nie.