  • 1. Data: 2005-10-04 19:08:25
    Temat: antena tvsat a sasiedzi
    Od: "ruua" <t...@i...net.pl>

    administracja nie pozwala na dachu i elewacji, do innych miejsc nie wymaga
    zgody. jesli wiec zamontuje ba balkonie, ale antena bedzie wystawala
    calkowicie za oknem - to sasiedzi moga miec uzasadnione pretensje? moge
    jednemu zaslaniac czesciowo okno kuchenne. antena jest duza - 120 cm. antene
    musze miec - nie jest to kwestia widzimisie, nie chce tego watku rozwijac,
    jest mi potrzebna. sasiadow nie znam, wiec nie wiem ,czy moga miec
    pretensje, czy nie.

  • 2. Data: 2005-10-05 05:45:16
    Temat: Re: antena tvsat a sasiedzi
    Od: Schwester <j...@c...com>

    ruua napisał(a):
> [...]
    > musze miec - nie jest to kwestia widzimisie, nie chce tego watku rozwijac,
    > jest mi potrzebna. sasiadow nie znam, wiec nie wiem ,czy moga miec

    Najlepiej zacznij od zapytania sąsiadów

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 3. Data: 2005-10-05 07:23:40
    Od: "ade" <a...@a...co>

    > jesli wiec zamontuje ba balkonie, ale antena bedzie wystawala calkowicie
    > za oknem - to sasiedzi moga miec uzasadnione pretensje? moge jednemu
    > zaslaniac czesciowo okno kuchenne. antena jest duza - 120 cm.

    jak bys mi zaslonil okno antena jeszcze bez pytania to bym sie lekko
    zdenerwowal
    jak bys zapytal to bym Ci grzecznie odmowil - jak ty sobie wyobrazasz
    zaslonic okno
    komus?
    Skoro jest Ci tak bardzo potrzebna to zamontuj ja na srodku balkonu

  • 4. Data: 2005-10-05 09:15:03
    Od: "Agent0700" <k...@w...pl>

    > zaslonic okno
    > komus?

    Ja zrobiłem na skos nieco, aby całość była na moim balkonie i nie było
    porblemu.

    Jacek

  • 5. Data: 2005-10-05 16:55:34
    Od: "ruua" <t...@i...net.pl>

    Użytkownik "Agent0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja zrobiłem na skos nieco, aby całość była na moim balkonie i nie było
    > porblemu.

    ale antena musiala wystawac poza balkon, bo musi widziec niebo? no chyba, ze
    mieszkasz na ostatnim pietrze?

  • 6. Data: 2005-10-05 16:56:58
    Od: "ruua" <t...@i...net.pl>

    Użytkownik "ade" <a...@a...co> napisał w wiadomości

> [...]
    > zaslonic okno
    > komus?
    > Skoro jest Ci tak bardzo potrzebna to zamontuj ja na srodku balkonu

    chcialam napisac do ciebie na priva, ale wiadomosc mi wraca...