  • 1. Data: 2008-10-16 16:34:41
    Temat: amplico i aneks do umowy
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Witam,

    Amplico przysłało mi dzisiaj aneks do umowy ubezpieczenia na życie z taką
    adnotacją:

    "Ubezpieczającemu przysługuje termin 14 dni od dnia otrzymania aneksu na
    wyrażenie sprzeciwu co do proponowanych zmian. Brak sprzeciwu w oznaczonym
    terminie skutkuje wejściem aneksu w życie".

    Czy to prawda że jak się nie sprzeciwię (sprzeciwiłem się na wszelki
    wypadek :D), to rzeczywiście te zmiany wejdą w życie?

    Jeżeli tak , to pismo jest datowane na 31 marca, zaś dostałem dzisiaj. Więc
    obawiam się, że mogą ściemniać że wysłałem swój sprzeciw kilka miesięcy po
    terminie :) (a kopertę z datownikiem wrzuciłem do niszczarki zanim
    przeczytałem co jest w środku).

    p. m.

  • 2. Data: 2008-10-16 18:44:38
    Temat: Re: amplico i aneks do umowy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mvoicem wrote:
> [...]
    > obawiam się, że mogą ściemniać że wysłałem swój sprzeciw kilka miesięcy po
    > terminie :) (a kopertę z datownikiem wrzuciłem do niszczarki zanim

    No to przegrałeś.
    Jak to było listem zwykłym, to odpowiadając własnie potwierdziles, ze go
    dostales, ale nie wiadomo kiedy
    juz lepiej bylo olac.

    jak to byl polecony, to poczta powinna miec date doreczenia i jestes czysty.

  • 3. Data: 2008-10-17 09:38:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    witek wrote:

    > No to przegrałeś.
    > Jak to było listem zwykłym, to odpowiadając własnie potwierdziles, ze go
    > dostales, ale nie wiadomo kiedy

    No, w liście napisałem że dostałem w dniu dzisiejszym :). Wiem że to niezbyt
    wiarygodny dowód, ale z drugiej strony, jakby oni twierdzili że dostałem to
    w kwietniu, nie mają lepszego.

    > juz lepiej bylo olac.
    >
    > jak to byl polecony, to poczta powinna miec date doreczenia i jestes
    > czysty.

    No dobra, ale pomijając kwestię dowodu na to kiedy to dostałem - czy
    rzeczywiście mogą mi aneksować umowę na zasadzie "jak nie odpowiedziałeś to
    się zgadzasz"?

    p. m.