    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: amplico i aneks do umowy
    Date: Fri, 17 Oct 2008 11:38:53 +0200

    witek wrote:

    > No to przegrałeś.
    > Jak to było listem zwykłym, to odpowiadając własnie potwierdziles, ze go
    > dostales, ale nie wiadomo kiedy

    No, w liście napisałem że dostałem w dniu dzisiejszym :). Wiem że to niezbyt
    wiarygodny dowód, ale z drugiej strony, jakby oni twierdzili że dostałem to
    w kwietniu, nie mają lepszego.

    > juz lepiej bylo olac.
    >
    > jak to byl polecony, to poczta powinna miec date doreczenia i jestes
    > czysty.

    No dobra, ale pomijając kwestię dowodu na to kiedy to dostałem - czy
    rzeczywiście mogą mi aneksować umowę na zasadzie "jak nie odpowiedziałeś to
    się zgadzasz"?

    p. m.