  • Data: 2007-12-13 22:40:59
    Temat: allegrowicz wydzwania i grozi uszkodzeniem ciała
    Od: JAA <no_spam@nie..com> szukaj wiadomości tego autora

    hej
    pewien czlowiek wygral u mnie aukcje na allegro. 4 dni po wygraniu
    zadzwonil wzburzony i powiedzial, ze mi polamie rece i nogi, gdyz
    jeszcze nie dostal przesylki i ze "jeszcze inaczej porozmawiamy" - no
    kompletny furiat!

    generalnie rozni debile chodza po ziemi i nie chcialbym, zeby jakis
    idiota czekal na mnie kiedys pod klatka z nozem - w koncu mam moj adres
    domowy. czy macie doswiadczenie w zglaszaniu takich pogrozek na policje?
    z tego co wiem, sprawy o oszustwa internetowe zalatwiane sa
    blyskawicznie. no ale to jest zupelnie inny paragraf... rozmowa
    oczywiscie nie zostala nagrana, lecz mam zanotowana date i godzine. czy
    policja w ogole da mi wiare, jesli nie dysponuje nagraniem?

    kkk