  • Data: 2007-05-13 19:49:26
    Temat: allegro i kupno nowergo sprzętu ale okazuje się bez gwarancji
    Od: "milutki" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłen nowa rzecz opisaną w aukcji jako nowa oryginalnie zapakowana.
    Sprzedający po wylicytowaniu nie dał mi gwarancji na nią ani dowodu kupna.
    Tłumaczy się że w aukcji nie pisało że na sprzęt jest gwarancja więc skoro
    nic nie napisał więc nie ma.
    Ja kupiłem towar w przeświadczeniu że jest to towar nowy wraz z dokumentem
    zakupu i gwarancją.

    Jak to jest kto ma rację?
    Rządałem zwrotu gotówki za wprowadzenie w błąd ale sprzedający się tłumaczy
    że nigdzie nie napisał iż daje gwarancję więc skoro nie jest napisane w
    aukcji więc nie daje.