eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoallegro i kupno nowergo sprzętu ale okazuje się bez gwarancji › Re: allegro i kupno nowergo sprzętu ale okazuje się bez gwarancji
  • Data: 2007-05-13 23:19:24
    Temat: Re: allegro i kupno nowergo sprzętu ale okazuje się bez gwarancji
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 13 May 2007 21:49:26 +0200, "milutki" <a...@a...pl>
    wrote:

    >Kupiłen nowa rzecz opisaną w aukcji jako nowa oryginalnie zapakowana.
    >Sprzedający po wylicytowaniu nie dał mi gwarancji na nią ani dowodu kupna.
    >Tłumaczy się że w aukcji nie pisało że na sprzęt jest gwarancja więc skoro
    >nic nie napisał więc nie ma.

    no i ma racje - nie napisal ze jest gwarancja, wiec nie ma.
    nie napisal, ze wystawia faktury, wiec nie ma faktury (albo innego
    dowodu zakupu).
    nie napisal ze zalaczy swoj dowod zakupu, wiec nie ma.

    >Ja kupiłem towar w przeświadczeniu że jest to towar nowy wraz z dokumentem
    >zakupu i gwarancją.

    jesli miales przeswiadczenia to trezba bylo dopytac, czasem sprzedawcy
    cos pomijaja w opisie, ale dopoki sprzedawca nie napisze (na aukcji
    lub w emailu) to tego nie ma...

    reasumujac, jesli cos bylo napisane w opisie a tego nie masz, mozesz
    goscia scigac o oszustwo.
    jesli jednak opis zgadza sie z tym co napisal, nie masz zadnych
    podstaw.

    pozdarwiam,
    Cyb