eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoallegro i kupno nowergo sprzętu ale okazuje się bez gwarancjiRe: allegro i kupno nowergo sprzętu ale okazuje się bez gwarancji
  • Data: 2007-05-14 06:22:48
    Temat: Re: allegro i kupno nowergo sprzętu ale okazuje się bez gwarancji
    Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "milutki" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:f28uiv$dje$1@news.onet.pl...

    >A skad mam wiedzieć ? W aukcji bardzo rzadko ktoś wypisuje że jest firmą.

    Co znaczy rzadko? Regularnie kupuje na allegro i przewaznie wlasnie od firm.
    Firmy wlasnie przewaznie sie chwala ze sa firmami bo to zwieksza ich
    wiarygodnosc - predzej kupie dysk twardy od firmy, ktora sprzedaje masowo na
    allegro i wiem ze towar jest nowy, na gwarancji i dostane na niego
    fakturke, niz od Jasia Kowalskiego, z ktorym w razie jakiegos problemu bede
    sie musiala przepychac. Jak masz kłopot z rozumieniem opisu to po prostu
    pytaj sprzedajacego o szczegoly aukcji ZANIM zalicytujesz.

    > Ba nawet firmy kąbinują i czasami faktuiry nie chcą wystawić.

    KOMbinują jak juz. A jak firma nie chce wystawic faktury to sie ladnie
    upominasz - jak sa dalej oporni - to upomina sie w twoim imieniu US

    Angie