  • Data: 2005-12-01 16:38:39
    Temat: alimenty a rozpoczecie pracy?
    Od: "Guśka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Pracuje od okolo roku i moja matka dowiedziala sie miesiac temu ze
    pracuje i
    ile zarabiam, od tego momentu wstrzymala alimenty. Oprocz tego studiuje

    zaocznie.
    Dzisiaj otrzymalem pismo od jej adwokata i prosi mnie o oswiadczenie na

    pismie ze zrzekam sie alimentow i tym samym zwalniam matke z obowiazku
    placenia alimentow.
    Straszy mnie zarazem ze jak tego nie zrobie w ciagu 7 dni zllozy
    wniosek do
    sadu zeby zwolnil matke z obowiazku placenia. Straszy mnie takze
    kosztami
    sadowymi.

    Matka nie placi mi alimentow od 2-3 miesiecy. Jezeli ja napisze takie
    pismo
    ze ja zwalniam z obowiazku placenia alimentow to co z zaleglymi
    alimentami(za 2-3 miesiace) - sa szanse je odzyskac??

    Dzieki za pomoc

    POzdrawiam
    Mikolaj