  • Data: 2009-03-15 20:25:42
    Temat: alimenty
    Od: "Tata" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czeka mnie sprawa w niedalekiej przyszłości założona przez matkę mojego
    dwunastoletniego syna o podwyższenie alimentów. W tej chwili płacę
    regularnie na syna 800zł miesięcznie plus jakieś 400zł wydaje dodatkowo. Nie
    byłoby w tym może nic dziwnego ale matka dziecka zarabia duzo więcej ode
    mnie, a do tego wykazuje mojemu synowi dochód z wynajęcia mieszkanmia, które
    on odziedziczył po swojej babci.

    Czy mogę odwołac sie od decyzji sądu w tej sprawie?

    Z mojego doświadczenia bowiem wynika, że za wiele to ja na tej sprawie sobie
    nie pogadam