  • Data: 2006-07-05 12:10:47
    Temat: akt oskarzenia z art. 276 - prośba o porad
    Od: "sylwester" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem właśnie z zawiadomienie z prokuratury, a wniesieniu przeciwko mnie
    aktu oskarżenia. Sprawa wygląda tak, ze 3 tygodnie temu wracając w nocy z
    kumplem po meczu do domu, urwałem w samochodzie tablice rejestracyjna
    (jedna) i załapała nas straż miejska. Potem była policja, dołek, itd. Chodzi
    o to ze po prostu strzeliła mi głupota i ten występek nie miął na celu
    żadnej kradzieży ani nic podobnego. Zrobiłem to pod wpływem impulsu, byłem
    po 4 piwach (polska przegrała wtedy z Niemcami) i strasznie tego żałuje.
    Oczywiście nie miałem świadomości, ze urwanie tablicy to przestępstwo.
    Jestem niekarany, nienotowany, student dzienny.
    W informacji z prokuratury jest punkt, ze mogę złożyć jakiś wniosek, wiążący
    się chyba ze załagodzeniem kary, czy czymś podobnym.
    Teraz moja prośba. Czy ktoś mi doradzi co najlepiej robić w takiej sprawie.
    Czy pisać jakiś wniosek do sadu? Czy wynająć adwokata? Czy mogę liczyć na
    jakieś warunkowe umorzenie, złagodzenie kary, czy cos innego? Z góry
    serdecznie dziękuje za pomoc. Pozdrawiam