  • Data: 2004-11-02 14:46:30
    Temat: ahh ta nasz policja
    Od: "łysy" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień Dobry

    Chciałbym się zapytać czy pojazdów policji, nie bedącym w tym przypadku
    uprzywielejowanym, nie mającym włączonego koguta i syreny obowiazują
    przepisy drogowe ?
    Mnie się wydaje ze chyba obowiazuja i chyba zaczne spisywać numery boczne
    tych piratów co przepisów nie przestrzegają i wysyłac do komendy miejskiej.
    Bo to co się dzieje przysłania mi obraz że policja powinna dawać przykład a
    wcale się tak nie dzieje.
    Dla przykładu opiszę ostatnie zdażenie jakie zaobserwowałem: otóż pędzący
    radiowóz przejechał na czerwonym świetle mało nie potrącając kobiety na
    przejściu i potem zatrzymał się 200m dalej na swiatłach przy skrzyżowaniu,
    ja jadąc rowerem podjechałem grzecznie do tego radiowozu zastukałem w
    szybke, pan opuścił ją i spytałem czy go nie obowiazują przepisy ruchu
    drogowego, a on mi na to: przecież pan widzi że tu jest napisane POLICJA a
    nie PGR. Zrozumiałem że chodzi mu o państwowe gospodarstwo rolne. Hehehh no
    normalnie to jest smieszne, szkoda że nie spisałem numerów tego radiowozu.
    Bo myślę że tacy ludzie jak ten ów gość w radiowozie nie powinni wogle
    pracować w policji.

    Z poważaniem