  • 1. Data: 2004-11-02 14:46:30
    Temat: ahh ta nasz policja
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    Dzień Dobry

    Chciałbym się zapytać czy pojazdów policji, nie bedącym w tym przypadku
    uprzywielejowanym, nie mającym włączonego koguta i syreny obowiazują
    przepisy drogowe ?
    Mnie się wydaje ze chyba obowiazuja i chyba zaczne spisywać numery boczne
    tych piratów co przepisów nie przestrzegają i wysyłac do komendy miejskiej.
    Bo to co się dzieje przysłania mi obraz że policja powinna dawać przykład a
    wcale się tak nie dzieje.
    Dla przykładu opiszę ostatnie zdażenie jakie zaobserwowałem: otóż pędzący
    radiowóz przejechał na czerwonym świetle mało nie potrącając kobiety na
    przejściu i potem zatrzymał się 200m dalej na swiatłach przy skrzyżowaniu,
    ja jadąc rowerem podjechałem grzecznie do tego radiowozu zastukałem w
    szybke, pan opuścił ją i spytałem czy go nie obowiazują przepisy ruchu
    drogowego, a on mi na to: przecież pan widzi że tu jest napisane POLICJA a
    nie PGR. Zrozumiałem że chodzi mu o państwowe gospodarstwo rolne. Hehehh no
    normalnie to jest smieszne, szkoda że nie spisałem numerów tego radiowozu.
    Bo myślę że tacy ludzie jak ten ów gość w radiowozie nie powinni wogle
    pracować w policji.

    Z poważaniem

  • 2. Data: 2004-11-02 14:53:26
    Temat: Re: ahh ta nasz policja
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Nov 2004 15:46:30 +0100, łysy <v...@p...fm> napisał:

> [...]
    > radiowóz przejechał na czerwonym świetle mało nie potrącając kobiety na
    > przejściu i potem zatrzymał się 200m dalej na swiatłach przy

    Łysy? Czy ty przypadkiem nie straciłeś prawa jazdy za prowadzenie po
    pijaku?

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-11-02 15:09:19
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Dzień Dobry
    >
    > Chciałbym się zapytać czy pojazdów policji, nie bedącym w tym przypadku
    > uprzywielejowanym, nie mającym włączonego koguta i syreny obowiazują
    > przepisy drogowe ?

    Jeżeli nie jedzie z kogutem i syreną to jest to normalny pojazd. Może ktoś
    im ukradł radiowóz, albo to byli tzw. "podstawiańcy". Ale nic mnie już nie
    zdziwi. Policja wiadomo czasami działa wbrew prawu. Strzelają amunicją ostrą
    do młodzieży, nadużywają swoich uprawnień. Wiem, że może są tacy policjanci,
    którzy są uczciwi i masz też rację. Policjanci powinni dawać przykład.
    Dlatego jak zobaczę jakiegoś w pobliżu, który przegnie ze mną użyję również
    amunicji ostrej. Nie będę jednak brał z nich przykładu do końca (chodzi o
    strzelanie do niewinnej młodzieży) i nie będę strzelał do tych niewinnych
    policjantów.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 4. Data: 2004-11-02 15:12:00
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    A wiesz że jakoś nie, chyba mają niezły burdel w papierach i jakoś
    zapomnieli mi chyba zabrać.
    Co prawda jak dobrze pamiętam na rozprawie sąd zabronił mi prowadzenia
    wszelkich pojazdów i co za tym idzie roweru chyba też, tak sądze :))) ale o
    zatrzymaniu prawa jazdy nic nie wspominał, a co najlepsze to kontrole
    drogową juz miałem jadąc samochodem i wszystko jest w papierach oki, węc
    sądze ze albo nie zabrał bo nie chciał zabrać, albo nie mógł zabrać, ale za
    to umieścić w pierdlu za to ze jechałem dwa razy podchmielony rowerem to jak
    najbardziej.....

    głupie nie ????

  • 5. Data: 2004-11-02 15:20:20
    Od: "Realista" <r...@s...o2.pl>

    > Jeżeli nie jedzie z kogutem i syreną to jest to normalny pojazd. Może ktoś

    Zeby byc traktowany jako pojazd uprzywilejowany wystarczy ze wlaczy koguty,
    nie musi rownoczesnie wlaczac syreny.

    Jak nie masz ich wykroczenia na taśmie to nic im nie udowodnisz.

    A nawet na sygnale, przy przejezdzaniu przez skrzyzowanie na czerwonym
    swietle musza zachowac "szczegolna ostroznosc"

  • 6. Data: 2004-11-02 16:31:20
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    Ja mysle,ze moga sobie nawet spokojnie żłopać piwo w radiowozie...nikt ich nie
    ruszy...co tam zdjęcia...prawa w Polsce nie ma.

    pozdr

    Wiesiek

  • 7. Data: 2004-11-02 16:48:57
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Realista wrote:
    > Zeby byc traktowany jako pojazd uprzywilejowany wystarczy ze wlaczy koguty,
    > nie musi rownoczesnie wlaczac syreny.

    hmm
    na pewno?

    KG

  • 8. Data: 2004-11-02 17:50:43
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > ruszy...co tam zdjęcia...prawa w Polsce nie ma.

    Następny, który to czuje.
    Dzięki bratnia duszo :)

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 9. Data: 2004-11-02 17:58:40
    Od: "Wiesiek (niektórzy uważają,ze pieniacz ;)))" <r...@o...pl>

    Jednak walczę ;)))
    pewnie strace kasę... ale nie będzie im tak łatwo...

    pozdrawiam

    Wiesiek

    ps. zapraszam do dyskusji:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.soc
    .prawo&tid=7384579

  • 10. Data: 2004-11-02 18:52:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Realista" <r...@s...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Zeby byc traktowany jako pojazd uprzywilejowany wystarczy ze wlaczy
    koguty,
    > nie musi rownoczesnie wlaczac syreny.

    Polemizował bym - jakaś podstawa prawna?

    > Jak nie masz ich wykroczenia na taśmie to nic im nie udowodnisz.

    Tu już bym silnie polemizowal. Kilku świadków by wystarczyło i bez taśmy.

    > A nawet na sygnale, przy przejezdzaniu przez skrzyzowanie na czerwonym
    > swietle musza zachowac "szczegolna ostroznosc"

    A to święta racja.