  • Data: 2004-11-02 15:09:19
    Temat: Re: ahh ta nasz policja
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cm86j8$ufs$1@bandai.magma-net.pl...
    > Dzień Dobry
    >
    > Chciałbym się zapytać czy pojazdów policji, nie bedącym w tym przypadku
    > uprzywielejowanym, nie mającym włączonego koguta i syreny obowiazują
    > przepisy drogowe ?

    Jeżeli nie jedzie z kogutem i syreną to jest to normalny pojazd. Może ktoś
    im ukradł radiowóz, albo to byli tzw. "podstawiańcy". Ale nic mnie już nie
    zdziwi. Policja wiadomo czasami działa wbrew prawu. Strzelają amunicją ostrą
    do młodzieży, nadużywają swoich uprawnień. Wiem, że może są tacy policjanci,
    którzy są uczciwi i masz też rację. Policjanci powinni dawać przykład.
    Dlatego jak zobaczę jakiegoś w pobliżu, który przegnie ze mną użyję również
    amunicji ostrej. Nie będę jednak brał z nich przykładu do końca (chodzi o
    strzelanie do niewinnej młodzieży) i nie będę strzelał do tych niewinnych
    policjantów.

    Zapluty Karzeł Reakcji