  • 11. Data: 2008-03-23 20:56:07
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    > no i wskaż punkt, na który może sie powołac :-)

    Na żaden, bo nie ma takiego punktu. Natomiast sprzedawca może się powołać na
    ustawę zamiast mówić "nie, bo nie".

  • 12. Data: 2008-03-24 08:38:15
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...pl>

    LukaszS <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl> napisał(a):

    > Na żaden, bo nie ma takiego punktu. Natomiast sprzedawca może się powołać na
    > ustawę zamiast mówić "nie, bo nie".

    ale ta ustawa nie ma w kazusie zastosowania:)

    pzdr

    mr

  • 13. Data: 2008-03-24 10:46:47
    Od: Pawex <c...@o...pl>

    > Z góry dziękuję za pomoc
    >
    > Pozdrawiam. R.

    Wiem jak się czujesz, i te wypowiedzi dodatkowo mogą zdenerwować.

    To, co możesz zrobić to podaj dane sklepu żeby tam nie kupować po
    prostu, tylko dokładne dane z telefonem.

    Kup sobie nową baterię, tą która nie pasuje sprzedaj na allegro a tą
    starą oddaj do tego sklepu gratis przez zamknięte okno wystawowe - mam
    nadzieję, że jest to duża witryna sklepowa:) a jak nie to dorzuć kilka
    kamieni żeby nie był stratny na wadze przez inne okna - oczywiście też
    zamknięte, nie zapomnij o usunięciu odcisków palców z baterii i kamieni.

    Potem idź za tydzień do tego gościa i zapytaj czy można coś kupić i
    oddać jak nie będzie pasowało - wiadomo jaka będzie odpowiedź - wtedy
    poproś o kilo kamieni - bo słyszałeś, że miał świeżą dostawę.

    Wiem, wiem zaraz pojawią się posty, że jestem dresiarz i takie tam
    podobne, ale czasami skutkują tylko "propozycje nie do odrzucenia"

    A tym co są przeciwni takim rozwiązaniom życzę duużo nietrafionych zakupów.

    Pozdr.

  • 14. Data: 2008-03-24 13:57:04
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 24 Mar 2008 11:46:47 +0100, Pawex napisał(a):

    > Wiem, wiem zaraz pojawią się posty, że jestem dresiarz i takie tam
    > podobne, ale czasami skutkują tylko "propozycje nie do odrzucenia"

    Nie jesteś dresiarz, jesteś po prostu debil.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2008-03-24 15:40:47
    Od: "R" <n...@w...pl>

    Podsumowując dyskusję i posty. Dziękuję bardzo za odpowiedzi i opinie. Tak
    jak pisałem (trochę się tłumacząc) zachowywałem się kulturalnie prosząc o
    zwrot i przyjęcie towaru. Nie poskutkowało, właściciel zachował się jak
    ostatni cham i gbur, zostałem potraktowany jak petent, nie było żadnej
    dyskusji, więc myślałem o możliwościach porawnych.

    Doszedłem do wniosku, że szkoda czasu i nerwów na chama. Sprzęt wystawiony
    na aleegro, niech inni mają pożytek, niech stracę, ale przynajmniej bez
    nerwów.

    Dziękuję za odpowiedzi.

    Pozdrawiam. R.

  • 16. Data: 2008-03-24 16:35:41
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    R pisze:
    > właściciel zachował się jak
    > ostatni cham i gbur,

    Dlaczego jak ostatni cham i gbur? Bo nie chcial przyjac zwrotu towaru?

    > Doszedłem do wniosku, że szkoda czasu i nerwów na chama.

    Ponawiam pytanie. Zwyzywal Cie ze nazywasz go chamem czy po prostu
    odmowil przyjecia zwrotu towaru?

    > Sprzęt wystawiony
    > na aleegro, niech inni mają pożytek, niech stracę, ale przynajmniej bez
    > nerwów.

    Ja mysle ze na przyszlosc dwa razy pomierzysz i sie zastanowisz zanim
    kupisz po prostu :D

    Jacek

  • 17. Data: 2008-03-24 19:09:13
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 24 marzec 2008 14:57
    (autor scream
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@4...net>):

    Uprasza się o nieobrażanie debili.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 18. Data: 2008-03-24 20:29:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Pawex napisał(a):

    > A tym co są przeciwni takim rozwiązaniom życzę duużo nietrafionych zakupów.

    Życzę Ci, byś został właścicielem sklepu z armaturą ;P

    j.