  • 1. Data: 2008-03-22 17:58:53
    Temat: Re: Zdjęcie robione ludziom w kolejce do sklepu robione przez pracownika sklepu.
    Od: g...@e...pl

    > Witam,

    Hejka!

    > Mam takie pytanie:
    >
    > Czy dozwolone jest robienie zdjęcia ludziom stojącym w kolejce przez
    > pracownika sklepu?

    Jest jak najbardziej dozwolone :-)

    > Czy mu wolno?

    Oczywiście!

    > Wydaje mi się że powinien się conajmniej zapytać czy można.

    Mógłby ale nie musi... no bo po co skoro mu wolno?

    > Na moją uwagę powiedział że robił zdjęcia sklepu a nie kolejki.

    Równie dobrze mógł powiedzieć że robi zdjęcie powietrza przed
    obiektywem :-)

    > Zadzwoniłem na policję i na straż miejską i powiedzieli że można a mnie
    > się nie wydaje że można.

    ... za zawracanie głowy takimi pierdołami stóżom prawa powinna grozić
    kara chłosty :-)

    > Prawdopodobnie piekarnia użyje zdjecia do jakiejś ulotki reklamowej a
    > wtedy to już napewno spotkam się z nimi w sądzie.

    Powodzenia zatem życzę :-)

    Pozdrawiam

    Gregor

    www.estanislao.pl