  • 1. Data: 2008-03-22 15:23:48
    Temat: Re: Zdjęcie robione ludziom w kolejce do sklepu robione przez pracownika sklepu.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawex napisał(a):

    > Czy dozwolone jest robienie zdjęcia ludziom stojącym w kolejce przez
    > pracownika sklepu?

    Czy jesteś ptakiem chronionym w okresie lęgowym?

    Jeśli nie, to żadnego innego zakazu fotografowania nie ma.

    [ciach]

    > Zadzwoniłem na policję i na straż miejską i powiedzieli że można

    I tak byli uprzejmi...

    > a mnie się nie wydaje że można.

    Masz rację. Wydaje ci się.

    > Prawdopodobnie piekarnia użyje zdjecia do jakiejś ulotki reklamowej a

    Może tak, może nie.

    > wtedy to już napewno spotkam się z nimi w sądzie.

    I czego będziesz się domagać, hmm?

  • 2. Data: 2008-03-22 16:26:38
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > I czego będziesz się domagać, hmm?

    znizki na kajzerki

    :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 3. Data: 2008-03-22 22:30:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 22 Mar 2008, Andrzej Lawa wrote:

    > I tak byli uprzejmi...

    ...znaczy że nie przylecieli z mandatem (za wzywanie do niczego)?

    pzdr, Gotfryd