    From: "R" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny
    Date: Mon, 24 Mar 2008 16:40:47 +0100

    Podsumowując dyskusję i posty. Dziękuję bardzo za odpowiedzi i opinie. Tak
    jak pisałem (trochę się tłumacząc) zachowywałem się kulturalnie prosząc o
    zwrot i przyjęcie towaru. Nie poskutkowało, właściciel zachował się jak
    ostatni cham i gbur, zostałem potraktowany jak petent, nie było żadnej
    dyskusji, więc myślałem o możliwościach porawnych.

    Doszedłem do wniosku, że szkoda czasu i nerwów na chama. Sprzęt wystawiony
    na aleegro, niech inni mają pożytek, niech stracę, ale przynajmniej bez
    nerwów.

    Dziękuję za odpowiedzi.

    Pozdrawiam. R.