  • 1. Data: 2008-03-22 18:37:05
    Temat: Zakup działki a sprawa spadkowa
    Od: Kamil <k...@g...pl>

    Mam następujący problem, chcę kupić działkę, ale nie wiem czy można to
    zrobić bez sprawy spadkowej. Pewna działka była własnością małżeństwa i
    ich syna, to małżeństwo ma jeszcze córkę ale nie jest ona właścicielem
    działki. Kilka miesięcy temu zmarła żona. Pozostał mąż, syn i córka.
    Wszyscy chcą sprzedać działkę, pytanie tylko czy można to załatwić w
    kancelarii notarialnej pomijając sprawę spadkową. Będę wdzięczny za
    wszelkie sugestie.

  • 2. Data: 2008-03-22 18:44:36
    Temat: Re: Zakup działki a sprawa spadkowa
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kamil" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wszyscy chcą sprzedać działkę, pytanie tylko czy można to załatwić w
    > kancelarii notarialnej pomijając sprawę spadkową. Będę wdzięczny za

    Jak sobie wyobrazasz zakup dzialki, ktora nie ma uregulowanej wlasnosci?

  • 3. Data: 2008-03-22 19:00:06
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Wszyscy chcą sprzedać działkę, pytanie tylko czy można to załatwić w
    > kancelarii notarialnej pomijając sprawę spadkową. Będę wdzięczny za

    jak chcesz mieć kłopoty to kupuj ,to jedno a deugie :dlaczego uważasz ,że
    "córka" nie ma prawa do tej dzialki ?

    akohooro

  • 4. Data: 2008-03-22 20:00:39
    Od: Kamil <k...@g...pl>

    a...@p...onet.pl pisze:

    > Użytkownik "Kamil" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > jak chcesz mieć kłopoty to kupuj ,to jedno a deugie :dlaczego uważasz
    > ,że "córka" nie ma prawa do tej dzialki ?
    >
    > akohooro
    uważam, że ma prawo, ale jest zdecydowana zrzec się tego prawa na rzecz
    ojca. a jak oni sie podziela pieniędzmi to juz nie moja sprawa

  • 5. Data: 2008-03-22 20:05:19
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > uważam, że ma prawo, ale jest zdecydowana zrzec się tego prawa na rzecz
    > ojca. a jak oni sie podziela pieniędzmi to juz nie moja sprawa

    Zeby sie mogla czegokolwiek "zrzec" najpierw musi byc tego wlascicielem, a
    to moze ustalic tylko sad postanowieniem o stwierdzeniu nabycia spadku.