    From: uosiu <u...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwlekanie z wysylka przesylki
    Date: 8 May 2007 10:53:23 -0700

    Witam Was, mam problem z pewnym gosciem
    Otoz na forum wortalu purce.pl zamiescilem ogloszenie iz chetnie kupie
    szelki do lanparty (umozliwiaja noszenie komputera jak plecaka albo
    torbe).
    Po kilku dniach na GG zglosila sie do mnie pewna osoba, ktora zazadala
    niepamietanej mi teraz kwoty.
    Po kilkudniowych pertraktacjach zgodzila mi sie wyslac szelki za 36pln
    z wysylka.
    Przelalem jej pieniadze na numer konta i dane adresowe wyslane mi e-
    mailem.
    Czekalem tydzien na przesylke, nie bylo listonosza.
    Spytalem sie goscia czy mi wyslal paczke. On odpowiada ze policja go
    skosila 800pln na mandat,
    czeka na zasilenie portfela przez babcie. Od tego czasu osoba tak
    bardzo zadko pokazuje sie na gadu, nie odpowiada i od 3 tygodni nie
    mam paczki.

    I w zwiazku z tym pojawia sie pytanie do Was:
    Jaka jest kolejnosc krokow prawnych w celu wyegzekwowania zakupionego
    przeze mnie towaru?
    Osoba ta nie prowadzi zadnej firmy.

    Dziekuje za wszelkie rady.
    Pozdrawiam,