  • Data: 2004-09-28 09:36:03
    Temat: Żona uciekła do Londynu
    Od: "Mikołaj Herda" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Żona mojego przyjaciela wyjechała z dwójką dzieci i teściową do Londynu.
    Pracę miała tam już od dawna, legalną, przez agencję. Nie układało im się za
    bardzo od dość dawna, mimo to, obiecała mu, że go ściągnie i załatwi pracę,
    dlatego zgodził się na wywiezienie dzieci. Tymczasem minął miesiąc i od żony
    był tylko kilkusekundowy telefon z budki tel., przez który chłodnym tonem
    poinformowała go, że dzieci dojechały szczęśliwie. Nie będę się rozpisywał,
    ale wszystko wskazuje na to, że żona przyjaciela ułożyła sobie życie tam i
    nie życzy go sobie widzieć. Rozwodu nie mają, prawa rodzicielskie mają
    oboje. Najprawdopodobniej dzieci chodzą tam do szkoły. Moje pytanie brzmi:
    jakie kroki powinien poczynić mój przyjaciel, żeby odszukać żonę i dzieci.
    Jakie przysługują mu prawa a czego nie może zrobić, lub nie powinien. Może
    są jakieś organizacje które pomagają ludziom w takich sytuacjach? Dodam, ze
    mój przyjaciel nie stoi najlepiej finansowo. Dziękuję za jakieś wskazówki.
    M.