  • 31. Data: 2024-01-17 23:12:46
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > I już reasumując. Pomyślcie, jak się czują ci policjanci, którzy tam
    > "dymali" całą noc robiąc wszystko, by kobietę znaleźć i teraz czytają
    > taki materiał

    Powinni wydać rzeczowe oświadczenie ze szczegółami, aby nie było miejsca
    na spekulacje.

    Robert

  • 32. Data: 2024-01-17 23:21:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Powinni wydać rzeczowe oświadczenie ze szczegółami, aby nie było miejsca
    > na spekulacje.

    To wydali. Problemem są niemający zielonego pojęcia o tym ludzie, którzy
    wypisują coś, by "błysnąć".
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 33. Data: 2024-01-17 23:21:57
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Ja na wrazie
    > czego po prostu znam hasło do googla matki i w razie czego ją znajdę, a
    > i on wie, że nie będę tego robił bez powodu bo przecież jej się
    > wyświetli że ktoś lokalizował telefon.

    A po wpisaniu hasła pojawi się napis "wpisz kod z SMS" i tyle będziesz miał z
    lokalizacji :)

  • 34. Data: 2024-01-17 23:22:53
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A była chora na cukrzycę? Poważny stan ?

    Była, bo przed śmiercią awaryjnie kupiła sobie batonik (tak piszą).

  • 35. Data: 2024-01-18 00:32:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-17, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > https://wiadomosci.wp.pl/doszlo-do-zaniedbania-ewa-p
    otocka-zmarla-po-dobie-poszukiwan-6985679186524864a

    > Znów małopolska. Tak jak wrocławskapolicja słynie ze śmierci na
    > lusonariatach, tak widać małopolskie kulsony są na bakier z
    > poszukiwaniami osób.
    >
    > No ja pierdolę - kulosny nie znalazły przez 24 godziny osoby z którą był
    > kontakt telefoniczny... I ta zamarła na śmierć... Kurwa, nie wiem co
    > jeszcze można powiedzieć...

    Poczekac na więcej danych bo historia faktycznie bardzo dziwnie wygląda.

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2024-01-18 00:42:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Wiesz, to trochę kwestia prywatności - nie każdy ma ochotę się dzielić
    > swoją lokalizacją - nie wiemy jakie miał relację z rodziną. Ja na wrazie
    > czego po prostu znam hasło do googla matki i w razie czego ją znajdę, a
    > i on wie, że nie będę tego robił bez powodu bo przecież jej się
    > wyświetli że ktoś lokalizował telefon. No ale tak jak piszę zależy to
    > od stosunków z rodziną.

    Zwykle jest to kwestia, że ktos nie wiedział że tak mozna, a jesli
    słyszał to nie wiedział jak. Byłoby dobrze aby robotę informacyjną
    wykonywali tu lekarze i MZ, które powinno przygotowac odpowiednie
    instrukcje.

    --
    Marcin

  • 37. Data: 2024-01-18 02:24:40
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > słyszał to nie wiedział jak. Byłoby dobrze aby robotę informacyjną
    > wykonywali tu lekarze i MZ, które powinno przygotowac odpowiednie

    Za czyje pieniądze?

  • 38. Data: 2024-01-18 02:52:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-18, io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Za czyje pieniądze?

    Podatników. Opracowanie instrukcji (a nawet aplikacji) będzie dużo
    tańsze niż koszty ewentualnych powikłań i akcji służb. Ile myslisz
    kosztowała ta akcja z 365 policjantami nie licząc innych służb i
    amortyzacji infrastruktury?

    --
    Marcin

  • 39. Data: 2024-01-18 06:25:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nawet sam znalazłeś sobie odpowiedź.

    To jest art z 19 roku i pisze o tym że nie mamy lokalizacji opartej o
    GPS. O gsm dalej mamy i jest ona dla numeru 112 automatyczna z sensowną
    prezentacją wyniku. A ty pisałeś że dostajesz to co określa minimalne
    wymagania ministra czyli nazwę BTSa i sektor. Nie uwierzę, że mając
    system z automatyczną prezentację danych po złości policji przekazują
    dane raw.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2024-01-18 06:26:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2024 o 23:21, n...@o...pl pisze:

    > A po wpisaniu hasła pojawi się napis "wpisz kod z SMS" i tyle będziesz miał z
    > lokalizacji :)

    Nic się nie pojawi. Normalnie lokalizuje telefon. Na ekranie telefonu
    pojawi się info że telefon został zlokalizowany przez googla.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!