eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Zniknięta" faktura"Zniknięta" faktura
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Hub <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: "Zniknięta" faktura
    Date: Thu, 22 Jan 2004 09:25:25 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <buo1ed$2ug$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pk118.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1074759950 3024 80.55.10.118 (22 Jan 2004 08:25:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Jan 2004 08:25:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007
    X-Accept-Language: en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:189124
    [ ukryj nagłówki ]

    Cześć !

    Mam taką sprawę: Dostałem od tpsa ostatnio papierek, że jedna faktura
    jest niezapłacona. Od paru ładnych miesięcy opłacam rachunki przez mbank
    i nigdy nie było problemów. Teraz chcą, abym to ja udowodnił że tą
    fakturę opłaciłem (np przefakował dowód wpłaty). Wiem, że opłaciłem
    (patrzyłem w historii rachunku i wszystko się zgadza) i zastanawiam się,
    czy jest możliwość przerzucenia tej procedury na tpsa albo mbank.
    Potwierdzenie przelewu z mbanku to są koszty (nieduże, ale jednak),
    pewnie kilka rozmów z bluline i czekanie po pół godziny na każde
    połączenie itd. Dlaczego ja mam się z tym wszystkim bujać (czas,
    pieniądze) jeśli jestem w porządku ?

    Z góry dzięki za odpowiedzi.
    Hub.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1