  • Data: 2005-06-01 06:30:51
    Temat: Zniesławienie Publiczne
    Od: "nina" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownch Grupowiczów.

    Piszę,bo mam pewien problem.
    Niedawno dowiedziałam się iż pracownik firmy ochroniarskiej,wynajmowanej
    przez nasz sklep,rozpowiadał w niejscu pracy,kilka miesięcy temu,iż ja
    rzekomo sypiałam z nim,byłam jego kochanką. Niestety ja dowiedziłam się o
    tym dopiero wczoraj.
    Chciałam wiedzieć,czy ja w tym momencie,moge zlożyć skargę do jego
    przełożonych o zniesławienie mnie,zszarganie mojej opini w miejscu pracy.
    Dodam iż mam osoby,które są gotowe potwierdzić iz tamten ochroniarz
    opowiadał im takie historie na mój temat.
    Czy warto,abym składała skarge,czy osiągnę w ogóle cokolwiek,czy tylko się
    ośmiesze.
    Proszę,doradźcie mi.
    Dodam,iż mam własną rodzinę i takie plotki,naprawdę utrudniają mi teraz
    normalną egzystencjię w moim miejscu pracy.

    Z poważaniem
    Nina