  • Data: 2003-11-29 08:37:28
    Temat: Zminana udziałów w kamienicy
    Od: "Paulus" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem i proszę o pomoc w następujących kwestiach?
    W prywatnej kamienicy, w której nastąpiło wcześniej wydzielenie wszystkich
    lokali kupiłem strych do adaptacji na dowolną ilość mieszkań. Po uzyskaniu
    prawomocnego zezwolenia na budowę zbudowałem tam cztery dwupoziomowe
    mieszkania. Teraz, gdy chciałem wydzielić każde z nich potrzebna mi jest
    zgoda wspólnoty o dostosowanie udziałów w kamienicy. Członkowie wspólnoty
    zażądali olbrzymich pieniędzy za ich zmniejszone udziały. Policzyli je jako
    procent równowartości ceny rynkowej wolnej działki pod kamienicę.
    Co w tej sytuacji zrobić, bowiem kwota o której mowa jest niemożliwa do
    zaakceptowania, a próba jej negocjacji zakończyła się niepowodzeniem?
    Jednocześnie budując, poniosłem koszta na nowy dach, kominy itd. Wspólnota
    nie jest zainteresowana procentowym zwrotem kosztów w ramach udziałów,
    twierdząc że nie wyrażali na nie zgody. W procedurze uzyskania zezwolenia na
    budowę zgodę wyrazili dwukrotnie.
    Proszę o pomoc?
    PS