  • Data: 2006-06-28 23:11:36
    Temat: Zerwanie umowy zlecenie.
    Od: Grupowicz <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich grupowiczów.
    Początkiem czerwca podpisałem umowe zlecenie na okres 2 miesiecy.
    Kilka dni temu dowiedziałem się o wolnym miejscu pracy, dziś byłem na
    rozmowie no i udało się zaczynam za 2 tygodnie, nic tylko się cieszyć.

    Przeglądałem grupę no i nie wiem czy tak do konca powinienem się
    cieszyć, ponieważ najpierw muszę się pożegnać z obecną firmą, a ta firma
    może ode mnie chcieć odszkodowania za, no właśnie za co ...
    Cytat z umowy ... Zleceniobiorca zobowiązuje sie do wykonywania na rzecz
    Zleceniodawcy czynności :obsługa informatyczna firmy, wykonywanie prac
    graficznych ... to cały mój zakres obowiązków,
    Oprócz tego jeden z paragrafów jest następujący
    W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy
    KC. Wszelkie spory mogące wynikać z tytułu umowy rozstrzygane będą przez
    sąd właściwy dla siedziby zleceniodawcy.

    Nie podpisywałem żadnych weksli, itp dokumentów.
    Czy opuszczając obecną firmę, powinienem raczej nastawić się na
    najgorsze i oczekiwać wezwania do sądu pracy, odszkodowania itp. czy
    raczej wszystko powinno się ułożyc polubownie, wiem że to rzecz
    indywidualna, ale jakiś są statystyki :) Jakie są kwoty tego
    odszkodowania, czy to raczej jest wyrażane w procentach, czy liczbowo.

    Proszę o porade i odpowiedź na powyższe pytania.
    --
    Pozdraiwam arek m.