    From: "Daniel (dj74)" <n...@t...pbzddn>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zerwanie umowy z firmą z USA
    Date: Thu, 01 Jun 2006 23:35:05 +0200

    Witam,

    chcę zerwać umowę zawartą między mną (osoba fizyczna) a firmą z USA.
    Treść podpisanej przeze mnie umowy jest dość prosta, zawarta w niej
    informacje:
    - czas trwania umowy na świadczenie usług (15 miesięcy),
    - wysokości miesięcznej opłaty
    - określenie usługi

    Nie ma żadnych zapisów dotyczących formy rozwiązania umowy.

    Po przetestowaniu usługi (po dwóch dniach od jej uruchomienia) (serwer
    dedykowany) doszedłem do wniosku, że jednak nie spełnia ona moich wymagać,

    napisałem do nich, że zrywam umowę i chcąc być fair, zaproponowałem, że
    zapłacę tzw. "setup fee", (którego ode mnie nie pobrali - bo jestem już
    klientem firmy powiązanej z nimi kapitałowo)

    Oni mi odpisali, że nie mogę zerwać umowy: "...we cannot allow you to
    cancel out of the Hosting Agreement that you signed last week."

    A przecież w umowie nie jest nic napisane o tym, że nie można umowy zerwać.

    W jaki sposób mam ich przekonać, że jednak mam prawo zerwać umowę?

    ps. oczywiście mógłbym po prostu im napisać, że rezygnuję i nie
    przyjmuję do wiadomości, że oni nie chcą pozwolić mi zerwać umowy, ale
    nie byłoby to zbyt eleganckie i traktuję to jako ostateczność.

    Daniel

    --
    echo `expr substr $mail 4 18` | tr a-z n-za-m;