    From: "Karol" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zdjecie
    Date: Wed, 28 Aug 2002 09:01:12 +0200

    Nie wiem, czy trafilem na odpowiednia grupe, ale wydaje sie mi, ze to co
    zaraz opisze jak najbardziej sie nadaje do zamieszczenia tu.
    Wykonalem sobie zdjecia "Polaroidem" do dyplomu, po czym pan, ktore je
    wykonywal lub osoba inna pracujaca w tym zakladzie fotograficznym umiescila
    je w sklepowej obracanej wystawie. Jestem juz tam od kilku miesiecy, a
    wydaje mi sie, ze jezeli sie nie zgodzilem na takie cos, to moge zapewne
    dochodzic jakos swoich praw.

    Pozdrawiam
    Karol