  • Data: 2002-08-28 10:46:51
    Temat: Re: Zdjecie
    Od: "Dante" <d...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przejdz sie do tego fotografa i powiedz, ze nie odpowiada CI ze tam
    > "wisisz", a nie od razu po sadach ciagac. Jestem pewny, ze jesli zalatwisz
    > to spokojnie bez nerwow, fotograf zdejmie zdjecie. BTW ja jako mlody
    chlopak
    > "wisialem" na takiej wystawie kilka lat i wiecej mialem z tego radosci niz
    > niezadowolenia (ktorego wogole nie bylo).

    Dokladnie tak, jak mu powiesz to zdejmie, nie licz na to ze cos z tego
    dostaniesz.
    A tak nawiasem mowiac co fotograf jest autorem tego zdjecia, prawie kazdy
    fotograf trzyma negatywy zdjec ktore robi (np. z wesela) by moc je pozniej
    wykozystac (sprzedac kolejna odbitke) i jak sobie tego wczesniej nie
    zastrzezesz to negatywu nie dostaniesz. Tak wiec, nie wiem, czy jezeli nie
    ma jakiejs umowy miedzy wami to on moze wykorzystac sobie to zdjecie.
    Inaczej jest ze zdjeciem ktore ty robisz i dajesz do wywolania.