    From: Adam Rejnhard <a...@c...xp>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa
    Date: Mon, 31 Oct 2005 13:51:25 +0000 (UTC)

    Witam!
    Postanowiłem złożyć doniesienie o popełnienie przestępstwa. Dokładnie
    chodzi o przestępstwo komputerowe(nieautoryzowany dostęp do mojego konta
    i zmiana zawartości). W związku z tym mam kilka pytań:

    1. Takie doniesienie mam złożyć w komisariacie Policji? Jeżeli tak, to
    zapewne policjant może robić problemy w przyjęciu tego doniesienia ze
    względu np. na to, że to jest zbyt błaha sprawa. Policjant ma obowiązek
    przyjąć takie doniesienie. Czy wystawi mi jakieś pokwitowanie
    potwierdzające przyjęcie zgłosznia?

    2. Czy będę informowany o postępach w prowadzonym
    dochodzeniu/postępowaniu przygotowawczym?

    3. Czy jest coś jeszcze co powinienem wiedzieć? Gdzie mogę o tym
    poczytać?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.