  • 221. Data: 2008-04-07 18:56:00
    Temat: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    SJS pisze:

    > jest bezpieczniej

    "Strzelanki" w szkołach, też oczywiście wziąłeś pod uwagę?

    > jest bezpieczniej ponieważ trzeba porównywac ilośc dobra /wartość/ która
    > wabi przestępców, rozległośc terenu itp

    Hmmm... a mnie wydawało się, że w *większości* przypadków broni w
    Stanach używają pospolite oprychy (po naszemu żule) okradający sklepu
    monopolowe.

    > kilka lat temu jeden z nowych awansowanych policjantów porównywał
    > przestępczość w Polsce i Niemczech
    > wychodziło , że u nas lepiej tylko, że dobra zgromadzone w samym Hamburgu
    > były większe niz w całej Polsce

    Rozbrajasz mnie. Twierdzisz więc, że mieszkańcy Hamburga mogliby wykupić
    cała Polskę, gdyby oczywiście byłoby to prawnie możliwe?

    > 40 mln ludzi, 17 mln legalnej broni w domach i około drugie tyle nielegalnej
    > szanse bandyty że tarfi podczas włamania na dom "nieuzbrojony" znikome

    Podsumowując, nie są mi znane *żadne* statystyki mówiące o tym, że
    dzięki dużo łatwiejszemu dostępowi do broni palnej w USA jest
    bezpieczniej niż w Polsce. A wiesz dlaczego nie ma takich statystyk? To
    proste, bo łatwiejszy dostęp do broni dla zwykłego obywatela równa się
    jeszcze łatwiejszy dostęp dla (przyszłego) bandyty, który, pomijając
    fakt, że może ją kupić legalnie, to może też ją np. ukraść.

    AW

  • 222. Data: 2008-04-07 19:21:45
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Rozbrajasz mnie. Twierdzisz więc, że mieszkańcy Hamburga mogliby wykupić
    > cała Polskę, gdyby oczywiście byłoby to prawnie możliwe?
    15 lat temu - było to bardzo prawdopodobne - własnośc prywatna porównując

> [...]
    > dostęp do broni dla zwykłego obywatela równa się jeszcze łatwiejszy dostęp
    > dla (przyszłego) bandyty, który, pomijając fakt, że może ją kupić
    Błąd, wg statystyk to:
    1% broni więcej w rekach prywatnych to 4% mniej napadów
    na napady nikt nie chodzi z bronia legalną
    SJS

  • 223. Data: 2008-04-07 21:55:12
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Nostradamus pisze:

    > Zdajesz sobie sprawę z tego, że w archiwum grupy nie znajdziesz ani
    > jednego swojego sensownego posta?

    Kłamiesz a także w archiwum nie ma ani jednego Twojego... twojego posta,
    który bronił by cię przed oskarżeniem o trolowanie.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 224. Data: 2008-04-07 21:56:21
    Temat: Re: Zatrzymanie sił? przez ochronę + olewka policji
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Nostradamus pisze:

    > Co cię tu przywiało, popierdułko??

    Oto obraz Nostrodamusa... nic dodać nic ująć...

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 225. Data: 2008-04-07 21:59:04
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    SJS pisze:

    > 1% broni więcej w rekach prywatnych to 4% mniej napadów
    > na napady nikt nie chodzi z bronia legalną

    Brak Ci wyobraźni, ja nie czuł bym się bezpiecznie na ulicy wiedząc, że
    większość moich braci Polaków (z pełnymi konsekwencjami bycia owym) ma
    przy sobie broń. Musisz chyba rodziny nie kochać, że chcesz dać
    wszystkim broń... Szalone :/

  • 226. Data: 2008-04-07 23:24:50
    Od: "Marek K" <m...@W...pl>

    PlaMa wrote:

    > Oto obraz Nostrodamusa... nic dodać nic ująć...

    Prawdziwy Nostradamus przewraca się w grobie.
    A Lesio jak to Lesio, znowu usiłuje leczyć jakieś frustracje swoje.
    Nawet z decyzją czy jest Lesiem czy Nostradamusem ma problem.
    Być może uciska go beret ?

    M.

  • 227. Data: 2008-04-07 23:43:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:47faad67$1@news.home.net.pl Marek K
    <m...@W...pl> pisze:

    > Prawdziwy Nostradamus przewraca się w grobie.
    Czemuż miałby się przewracać z powodu byle idioty?

    > A Lesio jak to Lesio, znowu usiłuje leczyć jakieś frustracje swoje.
    > Nawet z decyzją czy jest Lesiem czy Nostradamusem ma problem.
    > Być może uciska go beret ?
    IMO raczej głowa uciska go w beret. ;)

    --
    Jotte

  • 228. Data: 2008-04-08 05:50:54
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > podejrzane zachowanie nie daje prawa do zatrzymywania kogokolwiek.

    Jak nie jak tak. Np. na widok policjantów koleś rzucił się do
    ucieczki (podejrzane zachowanie, prawda?), po pościgu znaleziono
    u niego prochy. Albo wieczorową porą po pustej drodze auto jedzie
    bardzo wolno (też podejrzane), policja zatrzymuje i każe nadymać
    balonik.

  • 229. Data: 2008-04-08 06:37:14
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

> [...]
    > większość moich braci Polaków (z pełnymi konsekwencjami bycia owym) ma
    > przy sobie broń. Musisz chyba rodziny nie kochać, że chcesz dać wszystkim

    No cóż - uważasz, że twoi rodacy są głupsi od Niemców, Kanadyjczyków czy
    nawet Irakijczyjków?
    Nie mozesz nas Polaków sądzić po swoim - jak wynika z twojej wypowiedzi -
    niezwykle prymitywnym srodowisku.
    Większość moich znajomych ma broń. Jeździmy na strzelnicę, czasami na
    zawody. Nie było ani jednego wypadku z bronią, nikt nikomu w złości nie
    groził bronią.
    Dzieci od małego mają swoje plastikowe pistolety, karabiny i wiedzą nie
    wolno celować do człowieka, nie wolno upuścić na ziemię.
    ------------
    W Iraku -tym Iraku - teraz - każdy mężczyzna ma prawo do jednej sztuki
    broni.
    Amerykanie robią rewizję, w domu dwóch mężczyzn z kałachów trzy - gdzie ten
    trzeci?
    Nielegalnie posiadacie jedna sztukę albo ten co sie schował sam wyjdzie.
    -----------
    Niemcy
    80 mln ludzi
    w 2000 roku w ich rekach było 4,7 mln szuk broni
    bardzo łatwy dostęp do broni, władze nie moga odmówić wydania pozwolenia
    jeśli nie byłeś notowany, pozwolenie na zbieranie broni kolekcjonerskiej bez
    konieczności jej niszczenia wydawane jest w trybie uproszczonym
    Polska
    około 40 mln ludzi
    w 2008 roku mają oni około 0,3 mln sztuk broni
    Podsumowanie
    Niemcy doskonale znają i umieją sie posługiwac bronia
    Polacy nawet ci co powinni czyli wojsko, policja - nie
    dla takiego samego nasycenia bronią jak w Niemczech brakuje nam 2 mln /dwa
    miliony sztuk broni/
    dostęp do broni to:
    - nowe miejsca pracy - kiedyś liczyłem i wyszło tak około 50-100 tysięcy
    nowych nmiejsc pracy
    bo to amunicja, produkcja broni, kabury, wyciory, tarcze, obsługa strzelnic,
    pokrowce na broń, teczki na broń, lornetki, lunety, smary, czyścidełka,
    - wyszkoleni ludzie którzy znają broń i nie są bezbronni
    SJS
    PS nie zabieraj głosu w sprawach na których kompletnie się nie znasz

  • 230. Data: 2008-04-08 06:52:33
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zdajesz sobie sprawę z tego, że w archiwum grupy nie znajdziesz ani
    > jednego swojego sensownego posta?

    hahaha,wpisz pisowski kmiocie swoj nick, a zobaczysz tylko chamskie uwagi,
    najlepszejest to ze zarzucasz komus chamstwo jednoczesnie zniewazajac te
    osobe.

    P.