  • Data: 2004-01-25 21:32:41
    Temat: Zatrzymali mi samochod!!!
    Od: Apollo<a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zatrzymano mi samochod na granicy.

    W uzasadnieniu napisali ze: Zatrzymanie rzeczy- samochodu i dowodu

    rejestracyjnego - dokonane przez Straż Graniczną wynikalo z

    uzasadnionego podejrzenia, ze numer identyfikacyjny VIN i dowod

    rejestracyjny pojazdu zostaly sfalszowane.

    Samochod jest na 100% legalny, byl serwisowany w polsce w ASO i

    mam na to dokumenty i znam wszystkich poprzednich wlascicieli.

    Jedyny problem to jest taki ze na granicy nie mogli znalezc numeru

    vin. Samochod byl bity w miejscu gdzie powinny byc numery vin i

    dlatego podejrzewam ze jakis lakiernik nie dopatrzyl i nie chcacy

    zamalowal numer vin, farba w tym miejscu jest stara , a ja nie

    ruszalem tego miejsca.

    Mam nastepujace pytania: co moze mnie czekac, za brak widocznego

    numeru vin? Czy istnieje mozliwosc przyspieszenia sprawy?(na

    komendzie dowiedzialem sie ze powolano bieglego ktory ma ustalic

    numery vin ale to potrwa nawet 4 miesiace)

    Prosze o POMOC!

    Z gory serdecznie dziekuje za szybka odpowiedz!

    P.S

    Ostatnio mnie poinformowano ze dowod rejestracyjny nie jest

    podrobiony :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info